חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיעוד דרמטי של ירוט הכטב"מים מאיראן: "יש פגיעה – המטרה הופלה" | צפו

תיעוד ירוט הכטב"מים
קרדיט: דובר צה"ל

צה"ל פרסם תיעוד בו נראים מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי מיירטים חלק מה-170 מל"טים ו-30 טילי שיוט ששוגרו הלילה מאיראן לכיוון ישראל.

כל המל"טים וטילי השיוט יורטו מחוץ לשטח האווירי של ישראל על ידי חיל האוויר הישראלי ובעזרת כוחות בעלות ברית, ביניהן ארה"ב, בריטניה, ירדן, צרפת ומדינות נוספות.

כזכור, דובר צה"ל אישר אתמול בשעה 23:00 את תחילת המתקפה, שהייתה צפויה מזה מספר ימים. בהמשך, דיווח צה"ל כי איראן שיגרה גם טילים נגד ישראל. אזעקות צבע אדום החלו להישמע בקהילות דרומיות בישראל סביב השעה 1:42 לפנות בוקר, והתפשטו בהמשך לחלקים נרחבים ברחבי הארץ. פיצוצים חזקים נשמעו בצפון ובדרום, כמו גם בירושלים וביישובים רבים בצפון השומרון.

מגן דוד אדום דיווח כי צוותי חובשים טיפלו בילד בן 10 בדרום ישראל, שנפצע מרסיסים בעקבות יירוט מל"ט איראני מעל האזור. מצבו של הילד הוגדר קשה והוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

משמרות המהפכה של איראן אישרו את שיגור עשרות מל"טים וטילים לעבר יעדים ספציפיים בישראל, כך דיווחו כלי תקשורת איראניים רשמיים. סוכנות הידיעות הממלכתית IRNA ציטטה מקור אנונימי שאמר כי טילים בליסטיים שוגרו כחלק מהמתקפה.

צה"ל העריך בתחילה כי למעלה מ-100 מל"טים שוגרו. גורם ביטחוני ישראלי אמר לגלי צה"ל כי יותר מ-100 מל"טים איראניים יורטו מחוץ למרחב האווירי של ישראל, מתוך מאות ששוגרו.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן