חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו ביד ושם: "נילחם לבד אם נצטרך – לעולם לא עוד!" | צפו

רה"מ נתניהו. צילום מסך מתוך הטקס הרשמי ביד ושם

שמונה עשורים לאחר תום השואה, ישראל שוב מתמודדת עם "אויב אכזרי וברוטאלי" השואף להשמידה, כך הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאומו בטקס הממלכתי הרשמי ליום השואה ביד ושם.

המתקפה של חמאס ב-7 באוקטובר "לא הייתה שואה לא בגלל היעדר כוונה להכחיד אותנו אלא בגלל היעדר יכולת", הוא קובע, ומתעקש שקבוצת הטרור הפלסטינית "הייתה בעלת אותה כוונה" להכחיד את העם היהודי כמו הנאצים.

"רוצחי חמאס מונעים על ידי אותה מטרה בדיוק", הוא מתעקש, ומוסיף כי בניגוד לשואה, היום לישראל "יש כוח שיכול להגן עליה".

https://twitter.com/Now14Israel/status/1787182963215507707

ישראל "תשלים את חיסול יכולותיה של חמאס" ותשחרר את החטופים, הוא מבטיח. "אויבנו עשו טעות חמורה. הם חשבו שאנחנו חברה חלשה. הם טעו. ברגע האמת, עמדנו כתף אל כתף, חדורי נחישות, חוסן וכוח. המבחן שלנו הוא להמשיך ולעמוד יחד עד שנשיג ניצחון כי אלו ימים גורליים וזו הדרך היחידה".

בהמשך הנאום, פנה ראש הממשלה לאומות העולם באנגלית: "לפני שמונים שנה, בשואה, העם היהודי היה חסר הגנה לחלוטין מפני אלה שביקשו את השמדתנו."

"שום מדינה לא באה לעזרתנו," המשיך נתניהו. "היום, אנו שוב מתמודדים עם אויבים נחושים להשמיד אותנו." אני אומר למנהיגי העולם, שום לחץ, שום החלטה של אף פורום בינלאומי, לא ימנעו מישראל להגן על עצמה," הצהיר נתניהו בתוקף.

רה"מ נתניהו. צילום מסך מתוך הטקס הרשמי ביד ושם

"כראש ממשלת ישראל – המדינה היהודית היחידה – אני מתחייב כאן היום מירושלים ביום הזיכרון לשואה: אם ישראל תיאלץ לעמוד לבדה, ישראל תעמוד לבדה. אבל אנחנו יודעים שאנחנו לא לבד כי אינספור אנשים הגונים ברחבי העולם תומכים בצדק שלנו. ואני אומר לכם, אנו ננצח את אויביינו הגזעניים."

"נלחם לבד אם נצטרך -לעולם לא עוד" זה עכשיו!" סיים נתניהו את נאומו בקול נרגש.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן