חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו וביידן שוחחו הערב: אלו הנושאים בהם דנו המנהיגים

נתניהו ביידן
נתניהו וביידן (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן קיימו הערב (יום ראשון, חג שביעי של פסח) שיחת טלפון, כך מדווחים מספר כלי תקשורת.

על פי הדיווחים, השניים צפויים דנו במספר נושאים חשובים, ביניהם עסקת חטופים והפסקת אש אפשרית עם חמאס, צווי המעצר צפויים נגד בכירים ישראלים מצד בית הדין הפלילי הבינלאומי וההכנות לפשיטה צבאית אפשרית ברפיח.

כזכור, העיתונאי בן כספית פרסם היום כי מתבצעים מאמצים דיפלומטיים מצד ארצות הברית למנוע מהתובע בבית הדין הפלילי הבינלאומי (ICC) להוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה נתניהו שר ביטחון גלנט והרמטכ"ל הלוי.

מדאיג: בית הדין בהאג צפוי להוציא צווי מעצר נגד נתניהו גלנט והלוי

לפי הדיווח, נתניהו נתון ב"לחץ חריג" לנוכח האפשרות שיוצאו נגדו ונגד בכירים נוספים במערכת המדינית והצבאית צווי מעצר על ידי בית הדין בהאג, מה שיסמן הידרדרות משמעותית במעמדה הבינלאומי של ישראל.

כספית כותב כי נתניהו מנהל "מלחמה טלפונית בלתי פוסקת" במטרה למנוע את הוצאת צווי המעצר, תוך התמקדות בעיקר בממשלו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

הפרשן עמוס הראל מהארץ מדווח כי הממשלה פועלת מתוך הנחה שהתובע הכללי של ה-ICC, קארים חאן, צפוי להוציא צווי מעצר עוד השבוע נגד נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הלוי

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן