חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר ששוחררה משבי חמאס – נוגה וייס התגייסה לצה"ל: "הצעד הנכון"

נוגה וייס התגייסה. קרדיט: דובר צה"ל
נוגה וייס התגייסה. קרדיט: דובר צה"ל

נוגה וייס, בת 18, חטופה לשעבר בידי חמאס, התגייסה הבוקר לצה"ל. וייס, שנחטפה יחד עם אמה שירי מקיבוץ בארי באוקטובר 2023, שוחררה בעסקת חטופים בנובמבר. אביה, אילן, נרצח על ידי המחבלים.

וייס תשמש כמש"קית ת"ש, תפקיד אחראי לתנאי השירות של החיילים. "אחרי תקופה סוערת מאוד, אני מרגישה שהתגייסות לצה"ל בתפקיד מש"קית ת"ש היא הצעד הנכון עבורי," אמרה וייס. "מש"קית ת"ש זו משרת החלומות שלי כבר שנים. אני מרגישה שאני יכולה לתרום רבות, להיות משמעותית ולעזור לאחרים."

נוגה וייס בלשכת הגיוס. קרדיט: דובר צה"ל

וייס הדגישה שהרצון להתגייס נבע הן מהרצון לתרום למדינה והן מהרצון למצוא מסגרת ורוטינה שתעזור לה להתמודד עם הטראומה שעברה. "תמיד רציתי להתגייס ולהקדיש את עצמי למדינה," אמרה וייס. "הצבא עבורי הוא שילוב של הסחת דעת ממה שקרה, מסגרת ורוטינה יומיומית, אבל בעיקר המשך חיים כפי שהיו אמורים להיות גם לפני כל זה."

וייס סיפרה שגם זיכרון יום שחרורה שלה ושל אמה עורר בה את הרצון להתגייס. "אני זוכרת שביום ששוחררנו, לקחו אותנו למעבר קרם שלום, והיה שם אנגר מלא בחיילים. הנוכחות של החיילים גרמה לי להרגיש בטוחה וחיזקה עוד יותר את הרצון שלי להיות חלק מהם ולשרת בצה"ל," אמרה וייס.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן