...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השב"כ מודה: זו הסיבה לשחרור המחבלים מבתי הכלא בישראל

שוטר חמאס
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

בתגובה לזעם הציבורי על שחרורם של מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו סאלמייה, וכ-50 מחבלים פלסטינים נוספים הבוקר, הודיע השב"כ כי נאלץ להחזיר אסירים לרצועת עזה עקב מחסור במקום בבתי הכלא הישראלים, וכי בכוונתו להפסיק בהדרגה את השימוש במתקן המעצר שדה תימן.

לאחרונה הוחלט כי מחבלים פלסטינים שנעצרו יוחזקו בשדה תימן רק לפרקי זמן קצרים. כתוצאה מכך, נאלצו השב"כ וצה"ל לשחרר עשרות עצירים מבתי הכלא כדי לפנות מקום לחשודים משמעותיים יותר בטרור.

אירוע דקירה בנתניה
אילוסטרציה: אנספלאש

"כבר למעלה משנה מזהיר השב"כ בכל פורום אפשרי מפני משבר הכליאה ומהצורך להגדיל את מספר התאים, לאור הצורך במעצר מחבלים ביהודה ושומרון וברצועת עזה", נמסר בהודעת השב"כ.

"משבר הכליאה גורם לביטול מעצרים של חשודים המעורבים בפעילות טרור באופן יומיומי ופוגע ישירות בביטחון המדינה", מבהיר השב"כ ומוסיף כי בלילה האחרון אף בוטלו מספר מעצרים מתוכננים של פלסטינים מבוקשים, כולל אלו המתכננים פיגועים.

בן גביר קורא לפיטורי ראש השב"כ: "הגיע הזמן שילך הביתה"

עוד הוסיפו בשירות הביטחון הכללי כי "למרבה הצער, בקשות אלו, שהועברו לכל הגורמים הרלוונטיים, ובראשם שר הביטחון הלאומי, האחראי לכך, לא נענו, ובפועל מספר התאים לא הוגדל כנדרש", נאמר בהתייחסות לאיתמר בן גביר.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.