חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמונת מצב מדאיגה: הקמפוסים בארה"ב נכשלים במאבק באנטישמיות

הקמפוסים מאבק באנטישמיות
אילוסטרציה: אנספלאש

ליגת ההשמצה נגד אנטישמיות (ADL) פרסמה לאחרונה את "דוח האנטישמיות בקמפוסים", המהווה הערכה של המאמצים שננקטו על ידי אוניברסיטאות בארה"ב במאבק באנטישמיות. הממצאים מדאיגים: בתי ספר מובילים רבים נכשלים.

על פי ADL, "הדוח בחן 85 בתי ספר והעניק ציונים מ-A עד F, במטרה לספק להנהלת הקמפוס, הורים, סטודנטים, בוגרים ובעלי עניין מנגנון להערכת מצב האנטישמיות בקמפוס ולתגובות בתי הספר ברחבי המדינה."

2 מוסדות בלבד קיבלו ציון A
17 מוסדות קיבלו ציון B
29 מוסדות קיבלו ציון C
24 מוסדות קיבלו ציון D
13 מוסדות קיבלו ציון F

אילוסטרציה: אנספלאש

הבתי ספר עם ההישג הטוב ביותר היו אוניברסיטת ברנדייס ואוניברסיטת אלון.

בין בתי הספר המובילים שקיבלו ציון נכשל ניתן למנות את המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), אוניברסיטת הרווארד, אוניברסיטת טאפטס ואוניברסיטת קרוליינה הצפונית – צ'אפל היל.

"כל קמפוס צריך לקבל A – זה לא אינפלציה של ציונים, זה המינימום שכל קבוצה בכל קמפוס מצפה לו. כמו כל הסטודנטים, סטודנטים יהודים ראויים להרגיש בטוחים ונתמכים בקמפוס. הם זכאים לסביבת למידה נקייה מאנטישמיות ושנאה. אבל זו לא הייתה החוויה עם האנטישמיות המשתוללת בקמפוס עוד לפני 7 באוקטובר", אומר יונתן גרינבלט, מנכ"ל ADL.

זינוק במספר אירועי האנטישמיות בהולנד: "תלמידים יהודים חווים התעללות"

"בתקופה שבה אירועים אנטישמיים בקמפוס נמצאים בשיא היסטורי, מנהלים צריכים לאמץ מדיניות חדשה להתמודדות עם המגפה הזו ולהיות מוכנים לאכוף את כללי ההתנהגות הקיימים כדי להבטיח את ביטחונם של כל הסטודנטים", הוא מוסיף.

לעדכונים והרחבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן