...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלנט על המתקפה האיראנית: "אחד הלילות הדרמטיים ביותר אי פעם" | צפו

גלנט חלופה שלטונית
קרדיט: עמוס בן גרשום, לע"מ

שר הביטחון יואב גלנט, בסיור באחת מסוללות מערכת ההגנה האווירית "חץ 3" שהשתתפו ביירוט הלילה של טילים בליסטיים איראניים, אומר שישראל חוותה את "אחד הלילות הדרמטיים ביותר", ושהתקפה זו מהווה הזדמנות להקים ברית מקומית נגד איראן.

"אמש ישראל חוותה אחד הלילות הדרמטיים ביותר שחווינו אי פעם, מאות טילים מסוגים שונים שוגרו לעבר מדינת ישראל, כולל למעלה מ-100 טילים בליסטיים ששיגרה איראן, כל אחד עם מאות קילוגרמים של חומר נפץ," אומר גלנט באתר חץ 3, בליווי שגריר ארה"ב בישראל, ג'ק לו.

איראן תוקפת בישראל: עשרות אזעקות ומאות יירוטים ברחבי הארץ

"ההכנות המתמשכות שביצענו יחד עם השותפים האמריקאים שלנו הביאו לתוצאות מרשימות ביותר," הוא אומר. "יחד עם ארה"ב ומדינות נוספות, הקמנו ברית חזקה ועוצמתית, עם תיאום וסינכרוניזציה בין מערכות הביטחון של מדינת ישראל, ארה"ב ושותפינו".

"התוצאה היא בלימה כמעט מוחלטת של האיומים, למעט שוליים קטנים מאוד, ואני רוצה לומר בהקשר זה, יישר כוח למערכת הביטחון, יישר כוח לצה"ל ויישר כוח לשותפינו," ממשיך גלנט.

גלנט. קרדיט: תקשורת שר הביטחון

"יש לנו כאן הזדמנות להקים ברית אסטרטגית נגד איראן, המאיימת להציב חומר נפץ גרעיני על ראשי הטילים שלה. זה יכול להיות איום רציני מאוד. ארה"ב, ישראל ובעלות בריתה עומדות כתף אל כתף כדי להגן מפני איום זה," הוא מוסיף.

המתקפה האיראנית הלילה הייתה חסרת תקדים בהיקפה ובעוצמתה. מערכת ההגנה האווירית הישראלית, כולל חץ 3, יירטה בהצלחה את רוב הטילים, אך כמה מהם הצליחו לפגוע בשטחים פתוחים בצפון הארץ. לא היו נפגעים כתוצאה מהתקפה, מלבד ילדה אחת כבת 7 שנפגעה באורח קשה בפזורה הבדואית.

הקהילה הבינלאומית גינתה בתוקף את התקפת הטילים האיראנית. ארה"ב האשימה את איראן בתוקפנות והבהירה שתתמוך בישראל במלוא הכוח. האיחוד האירופי קרא לאיראן להימנע מפעולות נוספות שיסכנו את היציבות באזור.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.