חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתח מרקיע שחקים: איראן מאיימת בתגובה קשה יותר אם ישראל תגיב

איראן מאיימת בתגובה
אילוסטרציה: אנספלאש

בכירים איראנים הזהירו היום (ראשון) את ישראל מפני תגובה קשה יותר אם תגיב על מתקפת הכטב"מים והטילים שביצעה אמש. לדבריהם, ארה"ב עודכנה שלא לתמוך בפעולה צבאית ישראלית.

"תגובתנו תהיה משמעותית יותר מהפעולה הצבאית הלילה אם ישראל תגיב נגד איראן", אמר ראש המטה הכללי של הכוחות המזוינים של איראן, הגנרל מוחמד באג'רי, לטלוויזיה הממלכתית. הוא הוסיף שאיראן הזהירה את וושינגטון שתמיכה בתגובה ישראלית תוביל לתקיפה על בסיסים אמריקניים.

איראן תוקפת בישראל: עשרות אזעקות ומאות יירוטים ברחבי הארץ

נשיא איראן, אבראהים ראיסי, אמר בהצהרה רשמית כי "אם המשטר הציוני (ישראל) או תומכיו יפגינו התנהגות חסרת אחריות, הם יקבלו תגובה נחרצת וחזקה בהרבה". מפקד משמרות המהפכה האסלאמית, חוסיין סלאמי, הזהיר אף הוא שאיראן תגיב על כל מתקפה ישראלית על האינטרסים, אנשיה או אזרחיה.

ארגון הטרור חמאס, המהווה שלוחה איראנית באזור, יצא להגנת טהראן לאחר המתקפה. "אנו בחמאס רואים במבצע הצבאי שביצעה הרפובליקה האסלאמית של איראן זכות טבעית ותגובה מוצדקת על הפשע של פגיעה בקונסוליה האיראנית בדמשק ורצח מספר מפקדים ממשמרות המהפכה", נמסר בהצהרת הארגון.

נציין כי המתקפה האיראנית באה בתגובה על תקיפה אווירית ישראלית לכאורה על מתחם שגרירות איראן בדמשק ב-1 באפריל, שבה נהרגו קצינים בכירים ביותר במשמרות המהפכה של איראן.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן