חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הח"כית שמתריעה: "ביו"ש מתפתח צבא מקצועי שמתאמן במדינות זרות" | צפו

יו"ש צבא מקצועי
אילוסטרציה: אנספלאש

ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) הביעה הערב (שלישי) דאגה עמוקה מההתפתחויות אותן הציגה בשטחי יהודה ושמרון. בנאומה בכנסת, טענה חברת הכנסת כי מתפתח ביו"ש "צבא מקצועי ומיומן" שעובר אימונים במדינות זרות.

"מתחת לאף של כולנו צומח ביהודה ושומרון צבא מאומן ומקצועי", הזהירה סון הר מלך. "אני מודאגת וחשה חוסר אונים. הדבר היחיד שנותר לי הוא קולי, ואני מקווה שאף אחד לא ישתיק אותו".

חברת הכנסת חשפה כי מדובר ברשתות של הרשות הפלסטינית ששולחות את חייליהן להתאמן בפקיסטן. "בעשור האחרון לפחות עשרות מאנשי מנגנוני הרשות עברו הכשרה צבאית בת שנתיים בצבא פקיסטן", טענה.

"האימונים כוללים תחומים כמו נשק שריון, ארטילריה, צליפה, מקלעים וצניחה. מדובר בצבא לכל דבר ועניין". נציין כי דבריה של סון מלך מסתמכים על פרסום ששודר אמש בחדשות 14.

קרדיט: דני שם טוב, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לדבריה, רבים מהמתאמנים הם תומכי טרור ידועים מג'נין ושכם. "הם מפרסמים תמיכה גלויה בחמאס ובמחבלים ברשתות החברתיות", ציינה.

"שבועיים לאחר הטבח בשמחת תורה, פורסם ציוץ בחשבון הרשמי של צבא פקיסטן בו צוין כי המדינה תומכת בפלסטין 'לא רק במילים אלא גם באופן מעשי'".

"פקיסטן היא מדינה גרעינית עוינת את ישראל", הדגישה סון הר מלך. "אסור לנו להתעלם מהאיום הזה. עלינו לפעול באופן מיידי כדי למנוע אסון".

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן