חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיעוד חדש מהלילה הדרמטי: כך נוהלו שמי ישראל בשעת המתקפה מאיראן

שמי ישראל המתקפה מאיראן
אילוסטרציה: דובר צה"ל

בליל שבת האחרון, התמודדה מערכת ההגנה האווירית של ישראל עם אתגר משמעותי, כאשר מאות מטרות אוויריות עוינות שוגרו לעבר שטח המדינה. כעת בצה"ל חושפים – כך נוהלו שמי ישראל ברגעי המתקפה מאיראן:

התגובה המהירה: מטוסי קרב, סוללות הגנה אווירית ושותפים ממדינות זרות פעלו יחדיו כדי ליירט את המטרות ולשמור על ביטחון אזרחי ישראל.

יחידת הבקרה האווירית: בלב המאבק עמדו אנשי יחידת הבקרה האווירית ובור חיל האוויר. יחידות אלו אחראיות על ניהול תמונת השמיים, תיאום בין גורמי ההגנה השונים וניהול מטוסי הקרב.

12 שעות של פעילות רצופה: במשך 12 שעות דרמטיות אלו, עבדו אנשי היחידה ללא לאות, שלחו עשרות מטוסים למשימות היירוט, ניהלו עשרות יירוטי טילים וטילונים, הפיצו התרעות לעורף ושלטו על תמונת השמיים.

הצלחה מרשימה: בזכות פעילותם המקצועית והנחושה של אנשי יחידת הבקרה האווירית, הצליחה מערכת ההגנה האווירית של ישראל ליירט את כל המטרות העוינות ולמנוע פגיעה בחיי אדם וברכוש.

ההצלחה מרשימה: בזכות פעילותם המקצועית והנחושה של אנשי יחידת הבקרה האווירית, הצליחה מערכת ההגנה האווירית של ישראל ליירט את כל המטרות העוינות ולמנוע פגיעה בחיי אדם וברכוש.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן