חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שדה תעופה מוצף ומטוסים שטים במים: צפו במזג האוויר הסוער בדובאי

שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

גשם זלעפות, ברד וסופות רעמים פקדו היום (שלישי) את איחוד האמירויות, וגרמו לשיבושים נרחבים בחיי היום יום. הרשויות קראו לתושבים להישאר בבתיהם, בתי ספר עברו ללמידה מרחוק, עובדי ממשלה הונחו לעבוד מהבית וטיסות רבות בוטלו או התעכבו.

הגשמים גרמו לשיטפונות בכבישים רבים באזורים שונים במדינה, כולל דובאי, אבו דאבי, שארג'ה ורס אל ח'ימה. מספר כבישים נסגרו לתנועה עקב מפולות בוץ וסלעים. כמו כן, דווח על נזק רב לרכוש, בעיקר כלי רכב שנתקעו בשיטפונות.

באחד הסרטונים שצולמו, ניתן לראות מרפסת באחד מרבי הקומות, שכל תכולתה פשוט מתעופפת החוצה. בתיעוד נוסף, נראה שדה התעופה במדינה כשהוא מוצף לחלוטין, בשעה שרואים כמה מטוסים שלא ברור אם מנסים לנווט, או פשוט נסחפים עם הזרם.

הרשויות באיחוד האמירויות פעלו במהירות כדי להתמודד עם ההשלכות של הסופה. צוותי חירום חילצו תושבים שהיו לכודים בשיטפונות, צוותי תיקונים עבדו על שיקום הכבישים הפגועים וחברות התעופה עשו כמיטב יכולתן לסייע לנוסעים שנפגעו מהביטולים והעיכובים.

לפי התחזית, מזג האוויר הסוער צפוי להימשך בימים הקרובים, עם גשמים נוספים, ברד וסופות רעמים באזורים שונים במדינה. הרשויות ממליצות לתושבים להישאר מעודכנים בתחזית מזג האוויר ולהימנע מנסיעות מיותרות.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן