חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכבו של בן גביר התהפך לאחר שביקר בזירת הפיגוע ברמלה | צפו

רכב בן גביר התהפך
השר איתמר בן גביר. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אירוע חריג: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נפצע באורח בינוני לאחר שרכבו התהפך היום (שישי) סמוך לזירת הפיגוע ברמלה בה ביקר. כוחות מגן דוד אדום שהגיעו לזירה פינו אותו לבית החולים.

כזכור, מוקדם יותר היום התרחש פיגוע דקירה ברחוב הרדוף בעיר רמלה, במסגרתו צעירה כבת 18 נפצעה באורח קשה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שמיר-אסף הרופא, כשהיא סובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון.

זמן קצר לאחר מכן, השר בן גביר הגיע לזירת האירוע, שם אמר כי "שוחחתי עם האזרח שנטרל את המחבל והאירוע מוכיח שוב כי נשק מציל חיים, הודיתי בשם המדינה לגיבור הזה שחיסל המחבל. נמנע כאן בנס גדול אירוע גדול יותר עם נפגעים והרוגים".

כאמור, דקות אחדות בלבד לאחר מכן, רכבו של השר לביטחון לאומי התהפך כשיצא מהזירה. לפי אחת הטענות של עדי ראיה במקום – הרכב עבר ברמזור אדום.

פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 נפצעה קשה, המחבל נוטרל

חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן