חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרעי תוקף את היועמ"שית: "עומדת נגד כל הניסיונות שלנו להגן על צה"ל"

מזכיר הממשלה היועמ"שית
צילום: נתן ווייל, לע''מ

שר התקשורת, שלמה קרעי, תקף היום (חמישי) בחריפות את היועמ"שית, גלי בהרב-מיארה, על החלטתה שלא להעלות את נושא סגירת אל ג'זירה בפני חברי הקבינט.

לדברי קרעי, היועמ"שית "נותנת רוח גבית לאל ג'זירה" בכך שהיא דוחה את הדיון בנושא, מעלה דרישות מופרכות ומבקשת לכנס דיון בשאלת זכות השימוע לאויבי המדינה.

שלמה קרעי. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הוא הוסיף וציין כי "למרות כל הלחצים מצד ראש הממשלה, המל"ל ומצידי, היועמ"שית לא איפשרה להעלות את הסגירה לישיבת הקבינט היום. היא תאפשר זאת כנראה ברוב טובה בישיבה הבאה".

קרעי סיים את דבריו ואמר כי "בהרב מיארה עושה חיים קלים לאויבינו ועומדת בפרץ כנגד כל הניסיונות שלנו להגן על לוחמי צה"ל ומדינת ישראל מפני שופרות החמאס. בינתיים, הם ימשיכו לסכן את לוחמינו ולהסית כנגד מדינת ישראל באין מפריע, עם תעודות של לשכת העיתונות הממשלתית הישראלית. בושה וחרפה. נמשיך להיאבק עד למימוש החוק וסגירת אלג'זירה".

מי שמיהר להגיב על דבריו של קרעי, היה חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד, שטען כי ההתעסקות באלג'זירה וביועמ"שית כלל אינם דחופים בעת הנוכחית.

"בניגוד לחוק, רה"מ לא נותן דיווח לכנסת על תכנית הממשלה להתמודדות עם מכת תאונות הדרכים. למה? כי אין תכנית או כי כשמתאים לממשלה היא מצפצפת על החוק", כתב טופורובסקי.

עוד הוא הוסיף וציין: "זו שנת שיא (שלילי) בכמות ההרוגים בתאונות הדרכים. יש דחיפות, יש חוק, חיי אדם אובדים, והממשלה – בוכה ליועמ"שית על אלג'זירה. ממש החיים עצמם"

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן