חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"עד עכשיו מרגיש את ההשפלה": ח"כ סוכות חושף את אירוע האלימות שחווה

קרדיט: דני שם טוב, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) סיפר בדיון בוועדה לביטחון לאומי שעסק באלימות המשטרתית בהילולת רשב"י במירון, על המכות שחטף משוטרים בגיל צעיר.

במסגרת הדיון – סוכות דרש מהמשטרה לערוך היכרות לשוטרים עם האוכלוסייה החרדית, ושאר האוכלוסיות שאיתן הם מתעסקים.

תחילה אמר ח"כ סוכות כי "אין ויכוח שרובם המוחלט של שוטרי ישראל הם אנשים שבאים לקראת תמיד וגם סופגים לא מעט באירועי הפרות סדר". רובם המוחלט מתנהגים בצורה מופתית. אבל השוליים זאת תופעה מחרידה".

"אני רוצה לשתף אתכם במשהו שקרה לי ברמה האישית", אמר. "כשהייתי ילד בן 13, הסתובבתי בשכונה חרדית כי הגעתי לאירוע משפחתי. הייתה שם בדיוק באותה תקופה הפגנות על מצעד הגאווה", סיפר סוכות.

אסון מירון חוק חדש
הילולת הרשב"י במירון. אילוסטרציה. קרדיט: מארק ניימן, לע"מ

הוא המשיך ושיתף: "ואני הלכתי שם, ילד בן 13, אפילו לא בהפגנה, 2 רחובות ליד ההפגנה. ואני הולך לתומי ופתאום מגיעה קבוצת שוטרי יס"מ, ובא שוטר ופשוט נותן לי בעיטה שמעיפה אותי 3 מטר על הכביש".

"אני עד עכשיו מרגיש את ההשפלה", אמר. "זה אירוע שראיתי בעיניים שלו את השנאה. הוא לא ידע מי אני, הוא לא ידע אם אני קשור ומה אני קשור, מבחינתו ילד בשכונה חרדית זה ילד שראוי לתת לו בעיטה".

הוא אמר לסיום: "לצערי מאז שאני בן 13 ועד הסרטון שראינו בשבוע שעבר, התופעה הזאת עדיין קיימת. בסוף, יש אנשים שיש להם שנאה בלב לציבורים מסוימים".

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן