חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו: "בקרוב ננחית על חמאס מכות כואבות – נגביר את הלחץ הצבאי"

צ'אק שומר נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ

"מה נשתנה הלילה הזה, אזרחי ישראל? שבלילה הזה, 133 אחינו ואחיותינו היקרים אינם מסובים לשולחן הסדר, והם עדיין כלואים בתופת של החמאס", במילים האלה פתח ראש הממשלה נתניהו, שצילום סרטון לקראת חג הפסח ובו הדגיש כי ישראל תנחית על חמאס מכות כואבות בקרוב.

במסגרת דבריו, התייחס נתניהו בעיקר למשבר החטופים והמלחמה בעזה, לקראת החג: "בליל הסדר הזה ניצבים לנגד עינינו חטופינו בשבי החמאס. הסבל שלהם והסבל של משפחותיהם קורע את ליבנו ורק מחזק את נחישותנו להשיבם. איננו מרפים ולו לרגע מן המשימה הקדושה להחזיר אותם הביתה".

הוא המשיך ואמר "לצערי, עד עכשיו, כל ההצעות לשחרור חטופינו נדחו על הסף על ידי החמאס. לכן אמר בצדק מזכיר המדינה האמריקני: "החמאס סירב לכל ההצעות שהוגשו לו". לדבריו, הדבר היחיד שמונע עסקה לשחרור החטופים – הוא החמאס".

"במקום לסגת מעמדותיו הקיצוניות, החמאס בונה על פילוג בתוכנו, הוא שואב עידוד מהלחצים שמופנים כלפי ממשלת ישראל. כתוצאה מכך, הוא רק מקשיח את תנאיו לשחרור חטופינו. הוא מכביד את ליבו, ומסרב לשלח את בני עמנו", אמר.

חמאס 40 חטופים חיים
קרדיט: Hadi Mohammad. Creative Commons Attribution 4.0

לסיום, הדגיש ראש הממשלה כי בעת הקרובה המצב עתיד להשתנות: "לכן, ננחית עליו (על חמאס) מכות נוספות וכואבות – וזה יקרה בקרוב. בימים הקרובים נגביר את הלחץ הצבאי והמדיני על החמאס כי זאת הדרך היחידה לשחרר את חטופינו ולהשיג את ניצחוננו".

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן