חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו בביקורת על הרמטכ"ל: "למה לא הצעת להיכנס לדרום עזה?"

נתניהו ביקורת רמטכ"ל
רה"מ נתניהו והרמטכ"ל הרצי הלוי. קרדיט: עמוס בן גרשום, לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח ביקורת חריפה על הרמטכ"ל הרצי הלוי בישיבת הקבינט האחרונה, וטען שלא הציע להיכנס גם לדרום רצועת עזה בתחילת המלחמה, לאחר ה-7 באוקטובר. דיווח של חדשות 12 חושף ציטוטים מהישיבה, המציגים עימותים בין נתניהו ושרים אחרים לבין הלוי, כפי שקרה פעמים רבות בעבר, בנוגע להתנהלות המלחמה. הביקורת אתמול נשמעה סביב הנסיגה של צה"ל מח'אן יונס בשבוע שעבר, ועל אי ההתמודדות עד כה עם חמאס במעוזו ברפיח, בדרום הרצועה.
רופא מילואים נפצע קשה
קרדיט: דובר צה"ל
שר המשפטים יריב לוין מתח ביקורת על תזמון הנסיגה מח'אן יונס, ובתגובה אמר הלוי: "סיימנו את הפעילות הקרקעית שם; היא הסתיימה לעת עתה. אנו רוצים להחליף את הכוחות ולהיערך לרפיח". עוד הוסיף לוין ואמר: "כל הפעולות שביצענו עד כה הן בדיוק כפי שהצגנו אותן בישיבות הקבינט. צה"ל לא נסוג מכוחות באישור הדרג המדיני."
יריב לוין (צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "למה צריך לחכות? אנחנו צריכים להיות כבר ברפיח?"

נתניהו מתח ביקורת – הרמטכ"ל השיב: "ממליץ שלא נדון בתזמון"

נתניהו: "למה לא הצעת בתחילת הפעילות הקרקעית לאחר ה-7 באוקטובר להיכנס גם לדרום וגם לצפון של עזה?" הלוי: "לגבי רפיח, אני ממליץ שלא נדון בתזמון. ברגע שהאויב מבין מתי ואיפה זה קורה, יהיה מחיר של חיי אדם, יותר מטענים ומלכודות."
רה"מ נתניהו והרמטכ"ל הרצי הלוי. קרדיט: עמוס בן גרשום, לע"מ
שרת התחבורה מירי רגב: "אנחנו היינו צריכים להיות ברפיח כבר לפני חודש." השר גדי איזנקוט (כנראה בהתייחסו לרגב): "יש כאן שרה שמדווחת שאני ובני גנץ מונעים את הפעולה ברפיח. זה שקר מוחלט. מישהו אחר בחדר מונע אותה." (כנראה התייחס לנתניהו). לעדכונים והרחבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן