חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ניסיתי את טרנד הניקוי הפופולרי – והבנתי שעשיתי טעות איומה"

אילוסטרציה: אנספלאש

אישה כבת 30 ניסתה לאחרונה טריק ניקיון שראתה ב-TikTok והתוצאה? הצפה במטבח. היא ניסתה לנקות את הלכלוך שמצטבר מתחת לכיור בעזרת פירוק הניקוז, אך לא ידעה שהדבר יוביל למבול במטבח שלה.

בהשראת סרטון ב-TikTok, החליטה המשתמשת @kandy_kitty87 לפרק את הניקוז מתחת לכיור שלה כדי לנקות את הלכלוך העיקש. בסרטון שזכה למיליוני צפיות, היא הראתה את הניקוז המלוכלך, שפכה עליו אבקת ניקוי לבנה וצחצחה את החלק העבה שצבעו שחור וחום.

@kandy_kitty87 ⚠️ THIS IS WHY YOU SHOULDNT BELIEVE EVERYTHING ON THE INTERNET! ⚠️ #massivefail #kitchenfail #cleaningfail #cleaninghack #fyp ♬ original sound – Kandy Kitty

"צילמתי את זה כי התלהבתי להראות לכולם את ה'לפני ואחרי' של הטריק הזה," אמרה. "פרקתי את הפקק בכיור המטבח שלי כדי 'לנקות' את האזורים הקשים". אולם בלי כוונה, היא למעשה ניתקה את הצינור מהכיור על ידי שחרור האום המחזיק הכל יחד, ו"בתמימות" ניקתה את חומר הניקוי מהכיור.

ואז היא עשתה טעות גדולה – פתחה את המים. "פתחתי את הברז במלוא עוצמתו ושטפתי את הלכלוך שניקיתי מהכיור," הסבירה. "אחרי כמה שניות הרגשתי את הרגליים שלי רטובות והופתעתי לגלות מפל מים של ממש יוצא מדלתות הארון הסגורות".

קרדיט: מתוך סרטון הטיקטוק

היא הוסיפה: "כן, הצפתי את המטבח שלי!". היא הודתה שהסרטון "מוכיח" שאין לה "שכל ישר" ו"שלא כדאי להאמין לכל מה שרואים באינטרנט". בתגובות, משתמש שטען שהוא אינסטלטור, המליץ ​​שאם "המנקים הנלהבים שבניננו רוצים לגרד את הלכלוך – הם יכולים להסיר את האום אבל הזהיר אותם לא להפעיל את המים.

כשהוא נשאל למה שמישהו צריך לנקות את הלכלוך הנסתר הזה, הוא ענה: "כי אם הלכלוך נהיה יותר מדי עבה, הוא יסתום את הניקוז. אז אתה מתקשר לאינסטלטור והוא יגבה ממך 300 דולר (1,000 ש"ח) כדי לנקות אותו".

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן