חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במחאה על אשפוז מחבל נוח'בה: עשרות מפגינים הגיעו לביה"ח הדסה | צפו

מחאה מחבל נוח'בה הדסה
מחבל נוח'בה מקבל טיפול בביה"ח הדסה הר הצופים בירושלים. קרדיט: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

מקומם: הבוקר (רביעי) התקיימה מחאה מול ובתוך בית החולים הדסה הר הצופים בירושלים בהשתתפות חברי מועצת מעלה אדומים ופעילים נוספים, במחאה על אשפוזו של מחבל נוח'בה בבית החולים.

בין המפגינים נמנה הרצל חג'ג', אביה של שיר ז"ל, שנרצחה בפיגוע דריסה בשנת 2017 בארמון הנציב. חג'ג' ניסה להיכנס למחלקה בה אושפז המחבל, אך נעצר על ידי שוטרי מג"ב. לדברי הפעילים, השוטרים התייחסו לחג'ג' בכבוד, אך מנעו ממנו להיכנס.

שירן מירזאי, חברת מועצת מעלה אדומים, סיפרה: "קיבלתי מידע מעובד בבית החולים על אשפוז המחבל. מיד העברתי את המידע לקבוצות שאני מנהלת במעלה אדומים, ורבים הביעו רצון להגיע ולהפגין. התרגשתי לראות את חברי, הרצל חג'ג', מגיע להביע את מחאתו וקולו".

עוד היא הוסיפה ואמרה: "הרצל, שאיבד את בתו שיר בפיגוע טרור רצחני בארמון הנציב בשנת 2017, מביע את זעקתנו של כולנו".

מדוברות הדסה נמסר: "כל אסיר ביטחוני המטופל בבית חולים בישראל מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, כוחות הביטחון או צה"ל. הדסה אינה מעודכנת בפרטי מעצרו או נסיבותיו של אף אסיר, ובוודאי אינה קשורה להחלטה היכן יטופל".

חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן

לעדכונים והרחבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן