חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליהי בנין נכנסת לתמונה? אשתו של אלעד לוי העידה במשטרה

ליהי בנין.
ליהי בנין. צילום עצמי מתוך האינסטגרם של לוי ובנין

ליהי בנין נכנסת לתמונה? אשתו של כוכב הרשת אלעד לוי, שנגדו הוגשו שמונה תלונות בגין הטרדה מינית ואונס, מסרה היום (רביעי) עדות בפרשה. בנין, אף היא כוכבת רשת מוכרת, העידה במשך לפחות שלוש שעות – כך עפ"י דיווחים.

כזכור, כוכב הרשת אלעד לוי, בן 35 ממעלה אדומים, נעצר ביום שני על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון במחוז תל אביב, בחשד לביצוע עבירות מין במספר נשים צעירות, חלקן אף קטינות, במהלך השנים האחרונות.

אלעד לוי מסתבך: תלונה נוספת הוגשה נגד כוכב הרשת בחשד לעבירות מין

מעצרו של לוי הוארך ב-7 ימים. החקירה נפתחה בעקבות פרסומים רבים ברשת ותלונות של כמה נשים, שטענו כי לוי ביצע בהן עבירות מין. במהלך החקירה הסמויה נגבו עדויות מכמה קורבנות, ולוי נעצר והועבר לחקירה.

בתוך כך ברשת 'כאן 11' פרסמו אתמול לראשונה כי תלונה שמינית בגין עבירות מין הוגשה נגד לוי. "פונים לציבור ומבקשים מכל מי שנפגע ממעשיו של לוי לפנות אליהם", נמסר מהמשטרה.

חיים סירוטקין יישאר במעצר
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

נציין כי בעבר, לוי הגיב להאשמות נגדו והכחיש בנמרצות את המיוחס לו: "כפי שחונכתי ובאמונתי, אני מכבד נשים ולעולם לא אנהג כלפיהן בחוסר כבוד ובאלימות כלשהי. אני מכחיש מכל את הטענות כי פגעתי או הטרדתי וזוהי עלילת דם".

הוא הוסיף: "אשתי היא הסלע שלי, וגם בשעה זו היא עומדת לצידי ויודעת שאין דבר בעולם שאני אוהב יותר ממנה ומהמשפחה שבנינו. אני מאמין בצדקת הדרך שלי. אני שומר לי את הזכות על הגשת תביעה בנוגע להוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בשם הטוב. אני סמוך ובטוח שהצדק יצא לאור".

נציין כי החשיפה הראשונית בעניינו של אלעד לוי פורסמה ע"י דניאל עמרם

חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום שאתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן.

לעדכונים והרחבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן