חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעשה קאמבק? נפתלי בנט רומז על חזרתו לזירה הפוליטית

בנט שגיאות
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. קרדיט: חיים צח, לע"מ

רמזים לקאמבק? ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מרמז על אפשרות לחזור לזירה הפוליטית. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב בנט כי ייתכן שניתן יהיה להקים מחדש קואליציה רחבה של אחדות, בדומה לזו שהקים עם יאיר לפיד בשנת 2021.

"לפני שלוש שנים היום, נשבעתי אמונים כראש הממשלה ה-13 של מדינת ישראל. קצת יותר משנה כיהנתי כראש ממשלה של ממשלה שעד לאותו רגע הייתה נראית בלתי אפשרית", כתב בנט בפוסט ארוך. הוא ציין כי "שרים מהשמאל ומהימין החליטו להניח בצד את כל המחלוקות ולהתלכד למען הצלת מדינת ישראל".

"היום יותר מתמיד, המציאות הבלתי נתפסת בה אנו חיים מאז 7 באוקטובר מחייבת מנהיגות שיודעת לאחד את העם ולעשות את הדבר הבסיסי ביותר שממשלה צריכה לעשות: להעמיד את האינטרס של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר, לפעול בחוכמה מול הקהילה הבינלאומית, להביא את כל חלקי העם למעגל ההתנדבות ולנהל את המערכה בצורה ברורה עד להכרעת אויבנו," המשיך בנט.

למרות שרבים בישראל סובלים מ"חרדת קיום," כתב בנט, "גם עכשיו כשהכל נראה בלתי אפשרי, זה אפשרי." הוא הוסיף: "חברים, עשינו את זה אז, ואתם יכולים לעשות את זה שוב".

לפיד, שצייץ מחדש את דברי בנט, ציטט את דבריו והדגיש כי "עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו, זה אפשרי. ומהר יותר ממה שחשבתם. עוד נספק כאן מדינה ראויה לעם הזה."

סקר חדשות 12 שנערך במרץ האחרון מצא שאם בנט וגדעון סער, מנהיג תקווה חדשה, היו מקימים מפלגה חדשה יחד עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, היא הייתה זוכה ל-17 מושבים בכנסת.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן