חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יודע במה להתמקד": זהו המזכיר הצבאי הבא של רה"מ נתניהו

קרדיט: דובר צה"ל

תת-אלוף רומן גופמן הועלה היום (חמישי) לדרגת אלוף ומונה למזכיר הצבאי לראש הממשלה בטקס שנערך היום במחנה "רבין". גופמן מחליף בתפקיד את אלוף אבי גיל, שמסיים קדנציה בת 3 שנים.

ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, אמר בטקס כי "בכל ימיה של מדינת ישראל התפקיד הזה היה חשוב, ובעיקר בימים אלה של מלחמה נוכח אתגרי השעה. יש לנו הזכות להחליף בין שני מצויינים." הלוי פנה לגופמן ואמר: "נבחרת לתפקיד על הנחישות הגדולה שלך, והיכולת לראות תמונה רחבה, לדעת במה נכון להתמקד וללכת קדימה."

הרמטכ"ל הלוי איומים פוטנציאליים
הרמטכ"ל הרצי הלוי. קרדיט: דובר צה"ל

אלוף אבי גיל אמר בדבריו כי "ימים מורכבים עוברים על המדינה ותושביה. רק אתמול בערב נהרגו חמישה לוחמי צה"ל, לוחמי חטיבת הצנחנים – בית הגידול שלי. כוח מחצבתי. הם הצטרפו ל-712 חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון שנפלו במלחמה, ולאלפי החללים שנפלו במשימה להבטיח את קיומנו בחלקת האדמה הזו, שחלקם נצורים בליבי לעד." גיל פנה לגופמן ואמר: "אני מאחל לך בהצלחה רבה בתפקידך החדש."

אלוף רומן גופמן אמר בדבריו כי "בהתרגשות ובכבוד, מבקש אני להודות על האמון הרב, ועל האחריות הגדולה אשר הופקדה בידי, על ידי ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל. תפקיד המזכיר הצבאי ודרגת אלוף מהווים עבורי שליחות בעת יחודית בקורותיה של המדינה ואני מקבל אותה ברצון ובענווה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן