חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גאווה: אימו של החטוף בעזה נבחרה לאחת מ-100 המשפיעים של מגזין טיים

חטוף מגזין טיים
הרש גולדברג-פולין בנה של רחל שנחטף על ידי חמאס. קרדיט: באדיבות המשפחה

גאווה: מגזין טיימס בחר ברחל גולדברג-פולין, אימו של החטוף הרש גולדברג-פולין, לרשימת ה-TIME100 לשנת 2024, הכוללת את 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם

בחירתה בגולדברג-פולין היא הכרה בהשפעה העצומה שהיא ובעלה, יחד עם מאות משפחות נוספות של בני ערובה, ומיליוני אנשים ברחבי העולם, תרמו להעלאת המודעות העולמית לנושא החטופים ולמאמציהם הבלתי פוסקים להמשיך להילחם לשחרורו של בנה הרש ובני הערובה האחרים.

"אני רוצה להודות לטיימס על הכללתי ברשימת ה-TIME100 ועל ההכרה בחשיבותו ובחומרתו של משבר בני הערובה, כמו גם בצורך של העולם להרים קול בשמם עד שכל אחד מהם יחזור הביתה", אמרה רחל גולדברג-פולין.

"אני מתפללת שהפלטפורמה הזו תעזור לכפות על העולם לא לנטוש את 133 הנפשות שנותרו", ציינה.

החיים של רחל גולדברג-פולין התהפכו ביום 7 באוקטובר 2023, כאשר בנה, הרש גולדברג-פולין, נחטף על ידי חמאס לעזה. מאז, גולדברג-פולין הפכה למובילה בלתי נלאית במאבק לשחרור בנה ו-132 בני ערובה נוספים המוחזקים בעזה.

בחירתה של גולדברג-פולין לרשימת ה-TIME100 לשנת 2024 היא עדות לעוצמתה ולנחישותה. זהו גם אות תקווה עבור משפחותיהם של בני הערובה, שנאבקות לקבל את יקיריהן בחזרה.

מאז חטיפתו של הרש, גולדברג-פולין לא נחה – היא נאמה בפני מנהיגים עולמיים, השתתפה בהפגנות וראיונות, ועבדה ללא לאות כדי להעלות את המודעות לנושא החטופים.

היא הקימה את ארגון "Bring Our Kids Home", הפועל לקידום שחרורם של החטופים. הארגון עובד בשיתוף פעולה עם ארגונים בינלאומיים אחרים, ומפעיל לחץ על ממשלות ברחבי העולם להתערב.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן