חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצל נגד נתניהו: "כמה הבטחות ריקות כמה?!" | הפוסט המלא

הצל נגד נתניהו
יואב אליאסי "הצל". צילום עצמי מתוך הרשתות החברתיות

הראפר "הצל", ידוע בתמיכתו בראש הממשלה – אולם באופן יוצא דופן, הוא החליט לשבור את שתיקתו ועלה למתקפה חריפה נגד נתניהו.

"הבטחת לנו כבוד ראש הממשלה, הבטחת לאלו שתמכו בך, הצביעו לך, האמינו בך, מכבדים אותך. הבטחת לנו, הסתכלת לנו בעניים והבטחת", כתב הצל בפוסט נוקב שפרסם ברשתות החברתיות.

הצל מותח ביקורת נוקבת על התנהלות נתניהו במהלך המלחמה: "הבטחת שנרדוף את ראשי החמאס – שבינתיים מסתובבים בחופשיות בעולם ובלי חשש. הבטחת שנכנס לרפיח – שכבר חודשיים שאתה לא מאשר את התוכניות. הבטחת שנכתוש את חיזבאללה אם יירה עלינו – בינתיים אנחנו רק סופגים ותושבי הצפון פליטים".

הוא מאשים את נתניהו בהפרת הבטחותיו: "הבטחת שלא יישאר חמאס – והוצאת את צה"ל מעזה בזמן שחמאס חי וקיים. הבטחת שעזה תסבול – והעברת להם יותר מ-20 אלף משאיות סחורה ודלקים. הבטחת לעצור את החשמל ולהחזיר אותם לתקופת האבן – והעברת להם חשמל ומים על חשבוננו".

לסיום, הצל פונה לנתניהו בכעס: "הבטחת לשמור על החיילים שלנו – ולא אישרת לתקוף מהאוויר כדי לא לפגוע ב'חפים מפשע', הבטחת שתחזיר את החטופים, הבטחת לנו כבוד ראש הממשלה הבטחת – כמה הבטחות ריקות כמה?!?!?!?!?".

לעדכונים והרחבות נוספות

חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן