חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלנט: "חמאס לא מתכוון ללכת למתווה, המשמעות – פעולה ברפיח בקרוב"

גלנט רפיח חיסול חמאס
גלנט. קרדיט: תקשורת משרד הביטחון

גלנט מאותת – מתקרבים לרפיח: שר הביטחון, נכנס הבוקר לרצועת עזה, וקיים סיור במרחב המסדרון במרכז רצועת עזה. השר גלנט צפה בפעולות צה"ל במרחב, וקיים הערכת מצב עם מפקד אוגדה 99 תת-אלוף ברק חירם ומפקדי החטיבות על הפעילויות המבצעיות הצפויות בימים הקרובים.

לאחר מכן, שר הביטחון שוחח עם לוחמי המילואים בחטיבות האוגדה, ענה לשאלותיהם וסקר בפניהם את המאמצים השונים המתבצעים בימים אלה להשגת מטרות המלחמה ברצועת עזה.

"אנחנו מזהים סימנים מדאיגים שהחמאס למעשה לא מתכוון ללכת לשום מתווה הסכמי איתנו, המשמעות של זה – פעולה ברפיח ובכל רצועת עזה בזמן הקרוב ביותר", אמר שר הביטחון.

״אני עברתי בכל השטח, פגשתי את המפקדים, לאורך כל השבועות האחרונים, עקבתי אחרי ההכנות ואני אומר לכם שאנחנו נמצאים רגע לפני פעולה במוכנות גבוהה, צה"ל יודע מה לעשות, נערך לדברים וזה ילווה את כל רחבי הרצועה מצפון ועד דרום, את כל השטח ובתוך זה את רפיח".

גלנט עם הלוחמים. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

״אז כמו שעשיתם עד עכשיו, תהיו ערוכים, תיקחו את הדברים ברצינות, תוודאו שאתם עושים את המשימות שלכם ברמה המקצועית הטובה ביותר, על מנת גם להצליח בביצוע וגם לשמור על החיים שלכם ושל החברים שלכם ותודה והערכה גדולה, אנחנו נשענים עליכם".

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן