חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלנט שוחח עם הרמטכ"ל בעניין הסנקציות על נצח יהודה: "ייצור תקדים מסוכן"

גלנט והרמטכ"ל הלוי. קרדיט: דובר צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט שוחח הערב עם הרמטכ"ל הרצי הלוי על דרכים למנוע את הסנקציות המתוכננות של ארצות הברית על גדוד "נצח יהודה" של צה"ל, כך נמסר מלשכתו.

"אני מצפה שהממשל האמריקאי יחזור בו מהכוונה להטיל סנקציות על גדוד נצח יהודה", אמר גלנט בדברים שפורסמו על ידי משרד הביטחון, והזהיר שהמהלך המתוכנן ייצור תקדים "מסוכן".

גלנט אחד הלילות הדרמטיים
קרדיט: עמוס בן גרשום, לע"מ

גלנט שוחח גם עם שגריר ארצות הברית בישראל ג'ק לו, וצפוי לשוחח בקרוב עם מזכיר המדינה אנתוני בלינקן, נמסר מהמשרד.

גלנט הנחה את מערכת הביטחון "לפעול בכל הדרכים כדי להבהיר לממשלת ארצות הברית את החשיבות של תמיכה בפעילות צה"ל, המתבצעת תוך הקפדה על החוק הבינלאומי", נמסר עוד בהודעה.

נוסף על כך, גלנט אמר שגדוד נצח יהודה, שפעל לאחרונה בעזה לאחר חודשים בגבול הצפון, פועל "בהתאם לערכי צה"ל ובחוק הבינלאומי, וכל אירוע החורג מהנהלים מטופל בהתאם".

הרמטכ"ל הלוי בשיפא
גלנט שוחח עם הרמטכ"ל בעניין הסנקציות על נצח יהודה. קרדיט: דובר צה"ל

"המפקדים והחיילים של גדוד נצח יהודה פועלים בחזית הלחימה, מאז פרוץ המלחמה הם פעלו לדחיקת כוחות חיזבאללה בגבול הצפון, לסיכול גורמי טרור ביהודה ושומרון, וימים אלו פועלים לסיכול חוליות חמאס ברצועת עזה, תוך סיכון חייהם", אמר.

"כל ניסיון להכתים יחידה שלמה מטיל צל כבד על פעילות צה"ל להגנה על אזרחי ישראל ולסיכול גורמי טרור. פגיעה בגדוד אחד היא פגיעה בכל מערכת הביטחון, זו לא הדרך להתנהג עם שותפים וידידים", אמר גלנט.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן