חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלנט: "מחויבים לחסל את החמאס ולהחזיר את החטופים – ייקח כמה שייקח"

גלנט חמאס חטופים
שר הביטחון גלנט. קרדיט: עמוס בן גרשום, לע"מ

המחויבות לחיסול חמאס והשבת החטופים: שר הביטחון יואב גלנט ביקר הבוקר (ראשון) בבסיס פלמחים ונפגש עם לוחמי יחידת "זיק" של חיל התותחנים. במהלך הביקור קיבל גלנט סקירות על פעילות היחידה במהלך הלחימה בעזה, וספציפית על תרומתה לסיוע לכוחות המתמרנים ולסיכולי מחבלים.

גלנט שיבח את לוחמי היחידה על עבודתם המקצועית ועל תרומתם המשמעותית לביטחון המדינה. הוא ציין כי היחידה אחראית לחיסול כ-40% מהמחבלים בעזה במהלך המבצע, וכי מדובר בתוצאה פנומנלית תוך צמצום משמעותי של הנזק האזרחי.

השר גלנט בבסיס פלמחים צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"ליחידה יש חשיבות עצומה בביצוע של משימות שבקצה שלהן מגיעות לסיכול מחבלים – בעזה, בלבנון, בסוריה, ביהודה ושומרון. היחידה והמערך אחראיים לסדר גודל של 40 אחוז מחיסולי המחבלים בעזה – זאת תוצאה פנומנלית, זה נעשה גם בנזק אגבי מאוד נמוך, הדבר הזה מאוד משמעותי".

הוא הדגיש ואמר ללוחמים: "העבודה שלכם מביאה לסגירות מעגלים מהירות באיכות גבוהה לתוצאות מרשימות מאוד ואני מברך על העניין הזה". בנוסף, ציין שר הביטחון גלנט כי ישראל פועלת בשני מישורים במקביל: חיסול פעילי חמאס, ועבודה מדינית להחזרת החטופים.

סיום המלחמה בעזה
קרדיט: דובר צה"ל

"בעזה אנו מחויבים לחסל את החמאס וגם להחזיר את החטופים – אנחנו עובדים על שתי המשימות האלה ואני נחוש לבצע את שני הדברים, ייקח כמה זמן שייקח, אבל אנחנו את המשימה הזאת חייבים לעשות".

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן