חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בצה"ל חושפים: הנתונים המלאים אודות המלחמה בצפון

ישראל תתקוף באיראן הלילה
אילוסטרציה: דובר צה"ל

ב-5 החודשים האחרונים תקפו כוחות צה"ל בהובלת מרכז האש של פיקוד הצפון וחיל האוויר יותר מ-1200 מטרות מהאוויר ויותר מ-3100 מטרות מהיבשה של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון וסוריה. בין המטרות שהותקפו: מחסני אמצעי לחימה, מבנים צבאיים שיועדו לפעילות התקפית של חיזבאללה ומפקדות מבצעיות בהן שהו מחבלים.

מאז תחילת הלחימה חיסלו כוחות צה"ל למעלה מ-300 מחבלים, ויותר מ-750 מחבלים נפצעו קשה ביניהם 5 מפקדים בכירים ונתקפו עשרות חוליות מחבלים אשר כיוונו או ביצעו ירי נ״ט ורקטות לעבר ישראל.

אנשי חיזבאללה. קרדיט: ללא

"התקיפות העצימות בצפון פוגעות ביכולות האוויריות והקרקעיות של חיזבאללה וכן גם בצמרת הפיקודית שלו", נמסר מדובר. "צה"ל פועל כל העת בכדי לדחוק את כוחות חיזבאללה ומערכיו ממרחב דרום לבנון וביצע באיזור זה תקיפות משמעותיות".

מפקד פיקוד הצפון אלוף אורי גורדין אמר בשיח עם משרתי מרכז האש בפיקוד הצפון: "מאז תחילת הלחימה הרגנו יותר מ-300 מחבלים ופצענו יותר מ-750 מחבלים ביניהם 5 מפקדים בכירים ונתקפו עשרות חוליות מחבלים אשר כיוונו או ביצעו ירי נ"ט ורקטות לעבר מדינת ישראל".

קרדיט: דובר צה"ל

לדבריו, "התקיפות העצימות בצפון פוגעות ביכולות האוויריות והקרקעיות של חיזבאללה וכן גם בצמרת הפיקודית שלו. צה"ל פועל כל העת בכדי לדחוק את כוחות חיזבאללה ומערכיו ממרחב דרום לבנון וביצע באיזור זה תקיפות משמעותיות".

הוא חתם את דבריו, "אנחנו מודעים היטב לקושי הגדול והמתמשך של תושבי הצפון ומעריכים את החוסן שהתושבים מפגינים. צה"ל מחויב להמשיך ולפעול למציאות ביטחונית טובה ויציבה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן