חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממצלמת הרכב: בן גביר עובר באדום, מתנגש ומתהפך לחלוטין | הסרטון המלא

בן גביר סרטון
קרדיט: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

רכבו של שר הביטחון הלאומי איתמר בן גביר התהפך היום (שישי) בתאונה שאירעה בעת שעזב את זירת פיגוע דקירה במרכז העיר רמלה, כך מסרה המשטרה. צפו סרטון המלא:

עדי ראייה טענו כי בן גביר עבר באור אדום. המשטרה מסרה כי שני כלי רכב היו מעורבים בתאונה, בה נפצעו השר, בתו, ומאבטחו האישי – כולם פונו לבית החולים במצב קל.

לשכתו של בן גביר מסרה כי השר במצב טוב ובהכרה, אך הוא מועבר למרכז הרפואי שמיר הסמוך לצורך המשך טיפול. תמונות מהזירה מראות את רכבו הרשמי הפוך על צדו, בעוד רכב אחר סמוך נושא פגיעות קדמיות. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

עיתונאי חדשות 12, עמית סגל, ציטט עד ראייה שאמר כי רכבו של בן גביר עבר באור אדום. עוד דווח כי בחודשים האחרונים התקבלו דיווחים רבים על עבירות תנועה שביצע כלי הרכב הרשמי של השר.

באוגוסט האחרון, בן גביר היה מעורב בתאונה נוספת כאשר רכבו עבר באור אדום בדרכו לראיון.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן