חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

12 שנות מאסר לשוטר מג"ב שירה למוות בשותפו לחדר

אפיק טויבי נעים מאדי
סמל ראשון נעים מאדי שנהרג ע"י שותפו לחדר. קרדיט: אתר יזכור

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום 12 שנות מאסר על אפיק טויבי בן ה-23 מנוף הגליל, לשעבר שוטר מג"ב, שהורשע ברצח שותפו לחדר, שוטר מג"ב סמ"ש נעים מאדי בן ה-21 מג'וליס.

הרכב השופטים יחיאל ליפשיץ, גלית ציגלר ושמואל מנדלבום הרשיעו את טויבי בהמתה בקלות דעת, עבירה שגם בה כפר, וכן בעבירות האחרות שיוחסו לו ובהן הודה, בהן איומים, תקיפה וריבוי עבירות של פזיזות ורשלנות.

שוטר חמאס
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

ההרשעה והעונש הושגו במסגרת עסקת טיעון שכרתו סנגוריו של טויבי, עורכי הדין תמי אולמן, שאדי סרוג'י, יעקב שלומוביץ ושחף אולמן עם פרקליטי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). מח"ש ביקשה עונש הרתעתי ברף העליון, בעוד הסנגורים צפויים לערער על העונש ועל ההרשעה.

פרטי האירוע המצער:

האירוע הקטלני התרחש ב-18 בפברואר 2021 בערב, במגורי פלוגת יס"מ חוף בתחנת עכו של המשטרה: טויבי ונעים שרתו יחד כשוטרי חובה וחלקו חדר מגורים משותף בבסיס.

לאחר "מסדר ערב", כשהגיעו טויבי ונעים לחדרם, נעים איפסן את נשקו בארונו האישי, נעל אותו ונכנס למיטתו. באותו זמן, טויבי שלף את אקדחו האישי ובו מחסנית מלאה בכדורים, והחזיק אותו בידו. "לשם משחק", הוא הוציא את המחסנית מעט ממקומה, מעריך שלא יכנס כדור לבית הבליעה, ודרך את הנשק.

הג'יהאד הרשות הפלסטינית
"שלף את אקדחו האישי ובו מחסנית מלאה בכדורים". אילוסטרציה: אנספלאש

מח"ש טענה כי טויבי כיוון את האקדח ישירות לראשו של נעים, אמר לו "תראה" ולחץ על ההדק. "הפיק רווח רגשי כתוצאה מהפגנת כוח והתגרות בסביבתו". הקליע שנורה מהאקדח פגע ישירות בפניו של נעים, מתחת לאפו, חדר לראשו והרג אותו.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן