חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סמוטריץ' לנתניהו: "אם רפיח יבוטל – לממשלה ברשותך לא תהיה זכות קיום"

סמוטריץ' נתניהו
סמוטריץ' נתניהו. קרדיט: קובי גדעון, חיים צח, לע"מ

שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', דורש היום (ראשון) באופן נחרץ מראש הממשלה בנימין נתניהו שלא להיכנע לעסקה מצרית, ובכך למנוע כניסה לרפיח.

סמוטריץ': "אדוני ראש הממשלה, עסקאות תיווך מצריות שסיימו "סבבים" קודמים כשחמאס חי ובועט ואיפשרו לו להתעצם שוב ושוב ולטבוח באזרחי ישראל כמו שלא קרה מאז השואה, זה בדיוק מה שהובלת בשני העשורים האחרונים, וזה בדיוק, אבל בדיוק מה שהבטחנו כולנו לא לעשות שוב הפעם".

עוד הוא אמר כי: "הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל – מהווה סכנה קיומית מיידית למדינת ישראל".

בהמשך, הבהיר סמוטריץ' כי כניעה מסוג זה – עלולה להביא את נתניהו למשבר גם במישור הפוליטי: "אם תחליט להניף דגל לבן ולבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי לצורך השלמת משימת השמדת החמאס, ולהחזרת הביטחון לתושבי הדרום ולאזרחי ישראל, והשבת כל אחינו ואחיותנו החטופים לביתם – לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום".

ישראל הודיעה למתווכים: 33 חטופים, או שצה"ל יכנס לרפיח

לסיום, כתב שר האוצר כי: "זהו רגע גורלי לעם ישראל. ההחלטה בידך. דבר אל בני ישראל ויסעו לרפיח עכשיו, בכל הכח. ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות".

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן