חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העיתונאי האיראני מסביר: מה קורה בתרחיש של מות הנשיא או היעדרותו?

איראן ראיסי מסוק
קרדיט: Hossein Zohrevand, Creative Commons Attribution 4.0

בעקבות התרסקות המסוק עליו היה נשיא איראן ראיסי, ושצף הדיווחים אודות מצבו וההערכות לפיהן נפגע –  העיתונאי האיראני עלי מאליהי מעדכן מה קורה במקרה של מות הנשיא או היעדרותו במשך יותר מחודשיים.

"סגן הנשיא הראשון מקבל את סמכויותיו ומועצה המורכבת מיושב ראש הפרלמנט, ראש הרשות השופטת, וסגן הנשיא הראשון מחויבת להסדיר כי נשיא חדש ייבחר בתוך 50 ימים", הסביר.

בנוסף, דאג העיתונאי מאליהי לציין כי בשלב זה סגן הנשיא הראשון הוא מוחמד מוח'בר.

מסוק ועליו נשיא איראן ראיסי התרסק: "קיימת אפשרות גבוהה לנפגעים"

כזכור, סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" דיווחה היום כי נשיא איראן איברהים ראיסי ושר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיאן היו מעורבים בתאונת מסוק שהתרסק במזרח אזרבייג'ן

על פי הדיווח, התאונה אירעה בשעה ששיירה של 3 מסוקים המריאה מאיזור מטהרן לבאקו. "בשלב מסויים מלוויו של ראיסי יצרו קשר עם מרכז הבקרה ודיווחו על תאונה, והזעיקו כוחות הצלה למקום", ציינו בסוכנות.

https://x.com/propernews2/status/1792199647865483358

בתוך כך, מקור אמר לסוכנות הידיעות האיראנית IRIB כי קיימת אפשרות "גבוהה" לנפגעים בשל "חומרת" התאונה שבה היה מעורב הנשיא. במקביל – סוכנות הידיעות האיראנית פארס קוראת לאיראנים להתפלל על הנשיא ראיסי.

יתרה מזאת – סוכנות הידיעות לסטודנטים של איראן (ISNA) אמרה כי "כמה מקורות לא רשמיים מדווחים על מות הקדושים של כמה ממלוויו של הנשיא האיראני, כולל ראיסי בעצמו" באתר ההתרסקות.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן