חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחינם לגמרי: המדינה מזמינה אתכם להשתתף בסדרת צלילות | כל הפרטים

קרדיט: אנספלאש

צוללים ומנקים את הים ביום האוקיינוסים העולמי: המשרד להגנת הסביבה בשיתוף עם משמר הים של ההתאחדות הישראלית לצלילה, מזמינים את הציבור לקחת חלק בסדרת צלילות ניקיון מיוחדת לרגל יום האוקיינוסים העולמי

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "יש חשיבות רבה בהגנה על הים של כולנו. פסולת ימית שמאופיינת בפלסטיק לשימוש חד פעמי, נמצאת לא רק בחופים אלא בים. אנו מוצאים עדויות להשפעות האדם גם בקרקעית הים הרדודה והעמוקה, ומטרת פעילות צלילת הניקיון היא להעלות מודעות ולסייע במאמצי הטיפול בפסולת הימית בים. הציבור מוזמן לקחת חלק באירועים!".

ביום שבת, 8 ביוני, יצוין ברחבי העולם את יום האוקיינוסים הבין-לאומי. לרגל האירוע, זו השנה החמישית שבה מתאגדים המשרד להגנת הסביבה, ההתאחדות הישראלית לצלילה ורשות הטבע והגנים, למען ביצוע סדרת צלילות ניקיון תת-ימיות בהובלת "משמר הים", ובשיתוף ומימון תוכנית חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה.

סדרת הצלילות פתוחה לציבור הרחב והצולל, המעוניין לבוא לקחת חלק בניקיון מי הים של ישראל. המשתתפים יקבלו הדרכה לקראת הניקיון התת-ימי, וכן על השפעותיה של הפסולת הימית. בנוסף, הצוללנים שייקחו חלק בפעילות הצלילה יקבלו מיכל חמצן לצלילה, ומשקולות ללא תשלום.

קרדיט: אנספלאש

"השתתפות הציבור בצלילות הניקיון התת-ימיות מותנית בהרשמה מראש", מציינים במשרד

להרשמה:

האירועים השנה יתקיימו במספר מוקדים:
7.6.24 – שמורת דור – רוח צפונית
7.6.24 – חוף המזח – מרינה דייברס
14.6.24 -אשקלון – צוללי הדרום
14.6.24-גן לאומי נמל קיסריה – קיסריה העתיקה
15.6.24 -חוף אכדיה דרום הרצליה – ריף

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן