חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נסראללה מאיים: "אף מקום בישראל לא יהיה בטוח – נילחם ללא חוקים"

חיזבאללה אוכלוסייה אזרחית טרור
מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה. קרדיט: Creative Commons Attribution 4.0

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, מאיים כי אם ישראל תפתח במלחמה כוללת נגד ארגון הטרור הנתמך על ידי איראן בלבנון, "המדינה היהודית תצטרך להתכונן להתקפות מהקרקע, מהאוויר ומהים, והמצב במזרח התיכון ישתנה לחלוטין".

"שום מקום בישראל לא יהיה חסין מפני נשק הארגון במקרה של מלחמה כוללת", מזהיר נסראללה, ואומר שחיזבאללה יילחם "ללא כללים" ו"ללא הגבלות" ומוסיף: "האויב יודע היטב שעליו להתכונן לגרוע מכל וששום מקום לא יינצל מטילים שלנו".

מחבל בכיר בחיזבאללה חוסל
אנשי חיזבאללה. קרדיט: ללא

נסראללה מאיים לראשונה גם על קפריסין, ואומר שחיזבאללה עלולה לראות בה "חלק מהמלחמה" ולפגוע במטרות שם אם תאפשר לצה"ל להשתמש בתשתית לוגיסטית במדינה במקרה של מלחמה.

"פתיחת נמלי התעופה והבסיסים הקפריסאים בפני האויב הישראלי כדי לתקוף את לבנון תהווה אות לכך שממשלת קפריסין היא חלק מהמלחמה, וההתנגדות תתייחס אליה כחלק מהמלחמה", הוא אומר.

ישראל תתקוף באיראן הלילה
אילוסטרציה: דובר צה"ל

בנאום שנשא בטקס לציון זיכרונו של מפקד בכיר בחיזבאללה, טאלב עבדאללה, שנהרג בשבוע שעבר בתקיפה אווירית ישראלית בדרום לבנון, מאיים נסראללה: "האויב רוצה להפחיד אותנו, אבל הם אלה שצריכים לפחד".

"נמשיך לתמוך בעזה ואנחנו מוכנים לכל. אנחנו לא מפחדים. הדרישה שלנו ברורה: הפסקת אש מוחלטת וקבועה בעזה", ממשיך נסראללה, וטוען שהסכם הפסקת האש שהציג לאחרונה נשיא ארה"ב ביידן לחמאס, אינו קובע שההפסקה בלחימה צריכה להיות קבועה.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן