חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מעגל קטן": זהו מספר האנשים שיודעים היכן מסתתר יחיא סינוואר

הנגבי סינוואר
יחיא סינוואר, מנהיג חמאס. קרדיט: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים.

רק שניים או שלושה אנשים יודעים היכן מסתתר מנהיג חמאס יחיא סינוואר, כך אומרים בכירים בארגון הטרור לעיתון "אשרק אל-אווסט" היושב בלונדון.

"מעגל קטן מאוד של לא יותר משניים או שלושה אנשים לכל היותר יודע היכן הוא נמצא ודואג לצרכיו השונים, וכן מבטיח את תקשורת שלו עם מנהיגי התנועה בתוך ומחוץ לשטחים", אמר מקור לעיתון.

חמאס הוראה
מחבלי חמאס. קרדיט: Hadi Mohammad. Creative Commons Attribution 4.0

"ישראל לא הצליחה לפגוע ברבים ממנהיגי חמאס הבכירים והמשניים ברמה הפוליטית והצבאית, אך ניסתה להתנקש בחלק מהם, חלקם נפצעו, וחלקם שרדו ויצאו ללא פגע ממבצעי הפצצה באזורים ויעדים שונים, אך סינוואר אינו ביניהם", אומר המקור.

הדיווח אומר שהמקורות לא ציינו אם סינוואר מסתתר מעל פני הקרקע או במנהרות. בפברואר פרסם צה"ל סרטון שבו נראה סינוואר צועד במנהרה בעזה עם כמה מבני משפחתו ב-10 באוקטובר.

צה"ל תוצאות החקירה שני חיילים מבצע עזה
כוחות צה"ל ברצועת עזה. צילום: דובר צה"ל

מקורות קרובים למנהיג חמאס אומרים לעיתון שהם מאמינים שסינוואר לא ישקול עסקה שתגרום לו להיות מגורש.

"סינוואר חושב על שתי אפשרויות – או למלא את התנאים של ישראל, כולל הפסקת המלחמה, נסיגת כוחות הכיבוש והשלמת עסקת חטופים מכובדת, או לזכות בכבוד להיות שהיד", אומר מקור.

"מעבר לכך, במחשבה האישית שלו, אין אפשרויות אחרות. הצעה אשר כולל גירוש מעזה בלתי מקובלת לחלוטין על סינוואר, והוא אפילו לא יכול לחשוב עליה", אומר המקור.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן