חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מספר סטודנטים מחו נגד צה"ל באוניברסיטה העברית: "הניפו דגלי פלסטין"

קרדיט צילום: עדן סניור, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

מספר סטודנטים ערבים פתחו הבוקר (שלישי) במחאה בשטחי האוניברסיטה העברית בירושלים, תוך שהם מניפים דגלי פלסטין וקראים קריאות נגד פעילות צה"ל בעזה.

התיעוד המקומם הביא את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לפרסם תגובה נוקבת בחשבון הטוויטר שלו, שם טען כי הדבר לא יעלה על הדעת, וכי בכוונתו לפעול נגד המוסד הלימודי אם לא ינקוט בצעדים.


צילום: עדן סניור

"לא יעלה על הדעת שהאוניברסיטה העברית מאפשרת הפגנה ביזיונית של תומכי טרור, שמניפים דגלי פלסטין בלב שטח האוניברסיטה בשעה שחיילנו הגיבורים נלחמים בשדה הקרב", כתב.

הוא הוסיף: "אני קורא לראשי האוניברסיטה להשעות לאלתר את כל המוחים, ובמידה ותבחר שלא לנקוט מולם בצעדים, נפעל בכנסת בכל הצעדים העומדים לרשותנו על מנת לעכב להם את כל התקציבים".


חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן