חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסוק ועליו נשיא איראן ראיסי התרסק: "קיימת אפשרות גבוהה לנפגעים"

נשיא איראן ראיסי. קרדיט: khamenei.ir

סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" מדווחת היום כי נשיא איראן איברהים ראיסי ושר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיאן היו מעורבים בתאונת מסוק שהתרסק במזרח אזרבייג'ן

על פי הדיווח, התאונה אירעה בשעה ששיירה של 3 מסוקים המריאה מאיזור מטהרן לבאקו. "בשלב מסויים מלוויו של ראיסי יצרו קשר עם מרכז הבקרה ודיווחו על תאונה, והזעיקו כוחות הצלה למקום", ציינו בסוכנות.

תיעוד של ראיסי לפני העלייה למסוק. קרדיט: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

בתוך כך, מקור אמר לסוכנות הידיעות האיראנית IRIB כי קיימת אפשרות "גבוהה" לנפגעים בשל "חומרת" התאונה שבה היה מעורב הנשיא. במקביל – סוכנות הידיעות האיראנית פארס קוראת לאיראנים להתפלל על הנשיא ראיסי.

יתרה מזאת – סוכנות הידיעות לסטודנטים של איראן (ISNA) אמרה כי "כמה מקורות לא רשמיים מדווחים על מות הקדושים של כמה ממלוויו של הנשיא האיראני, כולל ראיסי בעצמו" באתר ההתרסקות.

https://x.com/propernews2/status/1792199647865483358

בין כל הדיווחים – ברשת מיהרו להשתעשע בשמועות והפרסומים אודות מצבו של הנשיא האיראני: יוסף חדאד, פעיל ההסברה הישראלי, צייץ בחשבון ה-X שלו: "נעדר: איראני בן 63, עונה לכינוי "התליין מטהרן", תחביבים: טרור".

בנוסף אליו, בחברת זק"א, הארגון המסייע בטיפול בזירות אסון ובזיהוי קורבנות, פרסמו תמונה של חבר הארגון על מסוק, בצירוף המילים: "לא לדאוג, אנחנו בדרך".

https://x.com/zakaHQ/status/1792188740703600879

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן