חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חודש לאחר ששוחרר: אלמוג מאיר ג'אן תובע את הארגון האמריקאי – זו הסיבה

אלמוג מאיר ג'אן. קרדיט: דובר צה"ל

אלמוג מאיר ג'אן, שחולץ לאחר שנחטף בידי חמאס, תובע את ארגון ללא מטרות רווח אמריקאי בשם "The People Media Project", שקיים קשרים עם העיתונאי שחטף אותו, כך מדווח פוקס ניוז.

ג'אן נחטף על ידי עבדאללה אלג'מאל, דובר משרד העבודה של חמאס בעזה שתרם בעבר לכמה כלי תקשורת, ביניהם "Palestine Chronicle", המנוהל על ידי הארגון ללא מטרות רווח.

חמאס הוראה
מחבלי חמאס. קרדיט: Hadi Mohammad. Creative Commons Attribution 4.0

"בהנהגת הנאשמים רמזי ברד ומנהל People Media Project ג'ון הארווי, העסיק הנאשם Palestine Chronicle את מחבל חמאס אלג'מאל והציע לו את הפלטפורמה האמריקאית שלו לכתוב ולפרסם תעמולה של חמאס.

בכך מסובסדת 'העמותה', דרך מעמדה כארגון צדקה הפטור ממס, על ידי משלמי המסים האמריקאים", נכתב בכתב התביעה שיוגש לבית המשפט המחוזי המערבי של מדינת וושינגטון, כפי שצוטט בדיווח.

הלחימה 7 חודשים
עזה. קרדיט: דובר צה"ל

כתב התביעה טוען שהנאשמים "השיגו והפיצו ביודעין ובהתכוון תעמולה של חמאס לקוראי Palestine Chronicle בארצות הברית".

"לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, בעוד פועל חמאס אלג'מאל החזיק את התובע בשבי, אפשרו הנאשמים לפעיל חמאס אלג'מאל להשתמש בפלטפורמה שלהם כדי לטייח את הפשעים של חמאס ולגייס תמיכה בינלאומית למטרות הטרור שלו".

33 חטופים בן גביר
קרדיט: דובר צה"ל

"על ידי מתן פלטפורמה זו לפועל חמאס אלג'מאל ופיצוי לפועל חמאס אלג'מאל על תעמולתו, סייעו, עודדו ותמכו הנאשמים באופן מהותי הן בפועל חמאס אלג'מאל והן בחמאס עצמו במעשי הטרור שלהם, כולל חטיפה והחזקת התובע בשבי במשך 246 ימים, תוך הפרה של המשפט הבינלאומי", מוסיף כתב התביעה, לפי הדיווח.

כזכור, ג'אן חולץ יחד עם אנדריי קוזלוב בן 27 ושלומי זיו בן 40 על ידי כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ שפשטו על מחנה הפליטים נוסייראת במרכז עזה. כל השלושה נחטפו ב-7 באוקטובר יחד עם עשרות אחרים בפסטיבל הנובה, שם מחבלים טבחו למעלה מ-360 איש.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן