חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במשטרה מכחישים את טענותיה של עינב צנגאוקר: "בניגוד לדיווחים"

עינב צנגאוקר, אימו של מתן. קרדיט: צילום מסך מתוך חדשות 12

בעקבות הטענות לפיהן משטרת ישראל לא אישרה את מסלול הצעדה מתל אביב לירושלים הקוראת לעסקה לשחרור החטופים, מבהירה המשטרה בהודעה כי מדובר בשקרים, וכי ההפך הוא הנכון.

מוקדם יותר היום, טענה עינב צנגאוקר, שבנה מתן מוחזק בעזה, כי המשטרה סירבה לאשר את המסלול, אף על פי שמדובר באותו מסלול שבו צעדו המפגינים בצעדה שהתקיימה שבוע לפני הסכם הפסקת האש ושחרור החטופים בנובמבר.

משטרה ערוץ 13
אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בתגובה, נמסר מהמשטרה בהודעה כי "בניגוד לדיווחים שהופצו בשעות האחרונות, משטרת ישראל פועלת לאפשר למשפחות החטופים לצעוד מתל אביב לירושלים תוך שמירה על ביטחון הצועדים והמשתמשים בכביש".

לדברי המשטרה, זנגוקר נפגשה מוקדם יותר היום עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, שאמר לה כי "משטרת ישראל תעשה כל שביכולתה כדי לאפשר את קיום הצעדה המתוכננת", אך אבטחת המסלול המדובר מחייבת "הקצאה של כוחות רבים והכנה מיוחדת" שתיקח זמן.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ההודעה מציינת כי שבתאי הסביר את הקשיים הכרוכים באבטחת צעדה גדולה בכביש עמוס ואת הסיכונים הבטיחותיים שעשויים להיווצר אם לא תבוצע כראוי.

עם זאת, "המפכ"ל הנחה את כל מרחבי ויחידות משטרת ישראל ליצור קשר עם משפחות החטופים בהקדם האפשרי על מנת לבחון את האפשרות שצעדה תתקיים מחר במתכונת דומה לזו שהתקיימה בעבר", מוסיפה ההודעה.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן