חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בישול פסטה ב-60 שניות? טריק טיקטוק חדש מעורר סערה

אילוסטרציה: אנספלאש

בשורה משמחת לחובבי הפסטה! טבחית יצירתית בטיקטוק שיתפה טריק חדשני לבישול פסטה תוך דקה בלבד, ואף טוענת שהוא חוסך בחשמל. נשמע מהיר מדי מכדי להיות אמיתי? כמו שחשבתם – יש קאץ'

לכולנו יצא לחפש דרכים מהירות ונוחות יותר לבשל, אולם סרטון טיקטוק חדש טוען שמצא טריק ובו הדרך לבשל פסטה תוך דקה בלבד. הסרטון, שהועלה על ידי @purewow, מבטיח "ללמד איך לבשל פסטה ב-60 שניות", אבל יש פרט קטן שלא מוזכר בהתחלה.

@purewow This cooking hack also saves electricity ⚡️ #learnontiktok #tiktokpartner #easycookinghacks ♬ Cooking BGM (Japanese style) – ArcTracks

השלב הראשון ב"טריק ה-60 שניות" הוא להוסיף מים לקערה ולהניח בה את הפסטה היבשה. לאחר מכן, יש להשרות את הפסטה במשך שעה לפני הבישול. רק לאחר ההשריה של שעה, מבשלים את הפסטה במים רותחים במשך דקה אחת בלבד.

"תשימו את הפסטה בקערה עם מים לשעה. תבשלו את הפסטה במים רותחים במשך דקה. אל דנטה מושלם", היא אומרת בסרטון. בעוד שבעייני כמה גולשים הטיפ מצא חן, רוב המגיבים נשארו עם פה פעור והצביעו על כך שהתהליך כולו לוקח למעשה 60 דקות… ועוד 60 שניות.

צילום מתוך סרטון הטיקטוק

"אז זה בעצם לוקח שעה ו-1 דקה", כתב אחד המגיבים, ו-Purewow הגיבה בתגובה "מבשלים רק דקה". "שום איטלקי לא יעשה את זה ככה. תבשלו כמו שצריך", כתב אחר. "לתכנן שעה מראש… או פשוט לבשל 10 דקות?", תהה מגיב אחר.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן