חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארה"ב מזהירה את נסראללה: אם לא תעצור, ישראל תקבל גיבוי למבצע בלבנון

הסלמה בצפון יוניפי"ל
קרדיט: משה מילר, לע"מ

השליח המיוחד של ארה"ב למזרח התיכון, עמוס הוכשטיין, הזהיר את פקידי ממשלת לבנון, כמו גם את מנהיג הארגון נסראללה, שאם חיזבאללה לא יפסיק את התקפותיו היומיומיות על ישראל – הוא עלול להפוך ליעד של פעולה צבאית מצד ישראל, כך דיווח תאגיד השידור הציבורי כאן.

לפי הדיווח, הוכשטיין אמר לפקידים כי נדרש פתרון דיפלומטי כדי להרחיק את ארגון הטרור הנתמך על ידי איראן מגבול ישראל-לבנון, אחרת ישראל עלולה לצאת למתקפה בתמיכת וגיבוי ארה"ב.

4 לוחמים בלבנון
קרדיט: דובר צה"ל

נציין כי העימותים בגבול הצפוני גרמו למותם של 10 אזרחים ישראלים, ולמותם של 15 חיילי צה"ל ואנשי מילואים. חיזבאללה דיווח על 342 מחבלים שחוסלו על ידי ישראל במהלך העימותים המתמשכים, וכן על עשרות אזרחים.

בתוך כך, אזהרתו של הוכשטיין מגיעה פחות מיממה לאחר שמנהיג ארגון הטרור, חסן נסראללה, נשא נאום מיוחד ובו שלח מסרים מאיימים ותוקפניים במיוחד כלפי ישראל, ואמר כי אם צה"ל יפתח במלחמה מול לבנון – התוצאות יהיו הרסניות.

נסראללה מאיים: "אף מקום בישראל לא יהיה בטוח – נילחם ללא חוקים"

"המדינה היהודית תצטרך להתכונן להתקפות מהקרקע, מהאוויר ומהים, והמצב במזרח התיכון ישתנה לחלוטין" הוא אמר. "שום מקום בישראל לא יהיה חסין מפני נשק הארגון במקרה של מלחמה כוללת", הזהיר נסראללה, ואומר שחיזבאללה יילחם "ללא כללים" ו"ללא הגבלות".

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן