...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

80 יוצאי צבאי אמריקנים במכתב נחרץ לביידן בנוגע לישראל: "חשיבות עליונה"

ביידן להתאבד
הנשיא ביידן. קרדיט: מארק ניימן, לע"מ

כ-80 קציני דגל אמריקאי בדימוס חותמים על מכתב פתוח הקורא לארה"ב "לעמוד באופן חד משמעי לצד" ישראל.

המכתב, שפורסם במקור ב-10 במאי ופורסם אתמול בגרסה הסופית שלו על ידי המכון היהודי לביטחון לאומי של אמריקה, אומר כי "התמיכה של ארה"ב במדינה היהודית היחידה צריכה להיות ברורה, בלתי מעורערת ולא מותנית".

אילוסטרציה: אנספלאש

ההודעה מגיעה לאחר שממשלו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר בשבוע שעבר כי יפסיק לספק לישראל נשק התקפי שיכול לשמש במתקפה גדולה בעזה.

הגנרלים והאדמירלים מזהירים כי איראן ושלוחותיה החמושות "עוקבות מקרוב כדי לראות אם ארצות הברית תעמוד לצד אחת מבעלות בריתה הקרובות ביותר הנלחמת בהגנה עצמית, גם כשהמצב יתקשה".

ישראל תתקוף באיראן הלילה
אילוסטרציה: דובר צה"ל

"ישראל היא חלק פנימי של המערב עם הדמוקרטיה הליברלית, האוכלוסייה המגוונת מבחינה אתנית ותמיכה בזכויות הפרט", אומרים הקצינים, והוסיפו כי ישראל "נלחמה בהתאם לחוקי הסכסוך המזוין".

הם גם מדגישים עד כמה חשובה מערכת היחסים עם ישראל לביטחון הלאומי האמריקאי, תוך ציון ניסיונה המודיעיני, הטכנולוגי והצבאי של ישראל. "גם שירותי הצבא והמודיעין של ישראל הגנו לא פעם על חיילים ואזרחים אמריקאים וסיפקו מודיעין קריטי", הם מוסיפים.

החותמים כוללים את ראש הפיקוד המרכזי של ארה"ב לשעבר, גנרל פרנק מקנזי, לשעבר מפקד בעלות הברית העליון אירופה, גנרל פיליפ ברידלוב, מפקד הפיקוד האסטרטגי של ארה"ב לשעבר, גנרל קווין צ'ילטון, וכמה מפקדים נוספים של חיל הנחתים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.