חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע ההתנגדות: מאות מפגינים ברחבי הארץ חסמו עשרות כבישים

אילוסטרציה: אנספלאש

הפגנות נגד הממשלה ברחבי הארץ: מאות מפגינים נגד הממשלה מחאו היום (שני) ברחבי ישראל במסגרת 'שבוע ההתנגדות', וחסמו כבישים זה היום שני ברציפות, בקריאה להקדמת הבחירות ולעסקה עם ארגון הטרור חמאס כדי להבטיח את שחרור החטופים המוחזקים בעזה.

מספר רב של תלמידי תיכון ערכו גם הם שביתות מחאה בשילוב עם ההפגנות הגדולות יותר, כולל שביתת מחאה אחת באזור תל אביב שבה תלמידים צעדו לאורכו של כביש 5.

הפגנות מול ההסתדרות: מפגינים צעדו גם אל מטה ההסתדרות, וקראו ליו"ר, ארנון בר-דוד, "לרדת מהגדר". נציין כי בר-דוד כבר קרא לבחירות מוקדמות, אך עד כה סירב להכריז על שביתה כללית.

בתוך כך, הפגנה גדולה צפויה להתקיים עוד הערב בשעה 19:00 מול הכנסת בירושלים, ולאחר מכן מתכננים המפגינים לצעוד אל מעונו ראש הממשלה נתניהו ברחוב בלפור.

"מטרתנו ברורה – להחזיר את המנדט לעם באופן מיידי וללכת לבחירות לפני יום השנה לכשלונות 7 באוקטובר", אמר ביום ראשון ערן שוורץ, ראש קבוצת המחאה "חופשי בארצנו".

"הממשלה נכשלת שוב ושוב בהגנה על ביטחון ישראל ובטיפול באזרחיה", אמר. "היא מעדיפה את ההישרדות הפוליטית על פני האינטרס הלאומי, כפי שראינו בעשרות דוגמאות בחודשים האחרונים, מהחוק המביש להתחמקות מגיוס לחרדים, דרך הכישלון לקדם עסקת חטופים או תוכנית ליום שאחרי בעזה, ועד להזנחת תושבי הצפון".

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן