...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קולה, נוטלה והפתעות נוספות: אלו המוצרים שמחכים לעזתים בסיוע ההומניטרי

קרדיט: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

עיתונאי חדשות 12 עמית סגל מפרסם היום (ראשון) תיעוד ובו נראה המחסן ברפיח בו מאוחסן הציוד והסיוע ההומניטרי לתושבי רצועת עזה.

כפי שניתן לראות ולשמוע בסרטון – החייל שמתעד את המקום מציג מגוון רחב של מוצרי מזון שעתידים להגיע לקרוב לעזתים, בין היתר ניתן למצוא בננות, חצילים, תפוזים, קמח מלונים ואפילו שוקולד נוטלה וקולה.

https://x.com/propernews2/status/1792189050943676595

בתוך כך, זמן קצר קודם לכן, השר לביטחון לאומי בן גביר מתח ביקורת על התקיפות של כוחות משטרה נגד פעילים החוסמים את המשאיות המובילות סיוע הומניטרי לעזה, ומציין כי הוא שותף לדרישתם להפסיק את העברת הסחורות לפלסטינים ברצועה כל עוד ארגוני טרור ממשיכים להחזיק באזרחים ישראלים חטופים.

"אנחנו במדינה דמוקרטית ואני בעד חופש המחאה," אמר בן גביר בראיון לגלי צה"ל. "מותר להם להפגין." האמנם – הוא הדגיש: "אני נגד זה שהם תוקפים ושורפים משאיות," אמר, וציין שהוא חושב "שהממשלה היא זו שצריכה לעצור את המשאיות."


חדשות פרופר עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א' ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, נא לפנות ל[email protected], ונדאג להסיר את התיעוד באופן מיידי. אנו עושים מאמץ גדול לתפעל את האתר בצורה מיטבית תוך שמירה ומתן תשומת לב לזכויות יוצרים, קרדיט ושימוש הוגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.