חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צרפת: ביהמ"ש ביטל את הצו שאסר על כניסת ישראלים לתערוכת הנשק

צרפת בהחלטה מקוממת נגד ישראל: "התנאים לא מתאימים עוד"

בית המשפט לענייני מסחר בפריז ביטל היום (שלישי) את ההגבלות שדרש משרד ההגנה הצרפתי להטיל על חברות ישראליות בתערוכת יורוסאטורי 2024.

הצו מורה על "השהיית ביצוע הצעדים שננקטו נגד החברות הישראליות שעמדותיהן נאסרו בתערוכת יורוסאטורי 2024, עד לתום מועד התערוכה."

נציג חברת 'רפאל מערכות לחימה מתקדמות' אומר כי החלטת בית המשפט אינה משנה דבר עבור החברה שלא תציב דוכן ולא תשלח נציגים – כך עפ"י דיווחים.

פסק דין נפרד של בית משפט מחוזי בצרפת בסוף השבוע – לפיו על מארגני התערוכה לאסור על כל מי שעובד עבור או מייצג חברות ישראליות להשתתף באירוע – לא נדון בהחלטה של היום.

החלטת בית המשפט המסחרי בפריז, עליה חתם נשיא בית המשפט, מורה גם למארגני התערוכה, חברת 'קוגס אירועים', לשלם את הוצאות המשפט.

נציין כי הערעור הוגש על ידי לשכת המסחר והתעשייה ישראל-צרפת.

כזכור, משרד ההגנה הצרפתי הורה החודש לחברת "קוגס אירועים" לאסור על תעשיית הביטחון הישראלית להקים דוכנים בתערוכה, בטענה ש"התנאים אינם מתאימים עוד לאירוח חברות ישראליות בתערוכה בפריז, בהתחשב בכך שנשיא צרפת קורא להפסקת פעילות צה"ל ברפיח."

האיסור על אנשים שעובדים עבור חברות ישראליות עורר את זעמם של המארגנים והממשלה הצרפתית. במכתב מיום שבת כתב נשיא קוגס, שארל בודואן, כי הארגון סבור שהחלטת בית המשפט "חורגת מהחלטת הממשלה שהתקבלה לפני שבועיים", שכן האחרונה מנעה מחברות ישראליות להציג ביריד, בעוד שהראשונה אוסרת על נציגיהן להיכנס.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן