חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על ראשו של סמוטריץ': הרמטכ"ל הלוי הודיע על 50 מינויים בכירים בצבא

סמוטריץ' הלוי מינויים
צילום: דובר צה"ל, נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

על רקע הביקורת החריפה שהשמיע השר סמוטריץ' בעקבות התנגדותו מינויים בצבא על ידי הרמטכ"ל הנוכחי – בצה"ל פרסמו היום (שני) שורה של מינויים, אותם קיבל הרמטכ"ל הלוי ואישר שר הביטחון גלנט.

בין המינויים הבולטים שאושרו היום, ימונה אל"מ עברי אלבז לסגן מפקד אוגדת יהודה ושומרון, ימונה אל"מ נתאי עוקשי לסגן מפקד עוצבת געש (אוגדה 36), ימונה אל"מ עידן כץ לסגן מפקד אוגדת עזה (143) ואל"מ מאיר בידרמן לסגן מפקד עוצבת הפלדה (162).

כמו כן, ימונו אל"מ איילון פרץ למפקד חטיבת "יואב" (406), אל"מ איילון פרץ למפקד חטיבת "יואב" (406), אל"מ איתי זעפרני למפקד עוצבת "יפתח" (679), אל"מ אלירן דהאן למפקד עוצבת "כידון" (אגד ארטילרי 209) ואל"מ לירון אפלמן ימונה למפקד חטיבת "ההרים" (810).

מינויים בולטים נוספים: תא"ל רומן גופמן ימונה לראש חטיבת השילו"ח (שיטות לחימה וחדשנות) באגף התכנון, אל"מ חי רקח ימונה לקצין אג"ם בפיקוד העורף, אל"מ יפעת יגר תמונה למפקדת מיטב ואל"מ ק' תמונה לראש המטה למבצעים מיוחדים באגף המודיעין.

לרשימת המפקדים המלאה

סמוטריץ' הלוי והמינויים – ראשית פסוק

נזכיר כי אתמול הגיעה הסערה לשיאה כאשר הרמטכ"ל הלוי יצא נגד הביקורת על סבב המנויים בצה"ל. "כמפקד הצבא, יש לי את הסמכות והאחריות לשלוח אנשים לשדה הקרב, וכמובן גם למנות אנשים. עצירת המינויים תפגע ביכולת של צה"ל להילחם", אמר הלוי.

הוא הדגיש: "לא נכון לפגוע בצה"ל, ובטח שלא נכון לפגוע בצה"ל בזמן מלחמה". דקות אחדות לאחר נאומו של הלוי – סמוטריץ' השיב לרמטכ"ל וצייץ: "יש לך גיבוי מלא לניצחון. לא למחטף של מינויים".

עוד כתב יו"ר הציונות הדתית בחשבון ה-X שלו: "הדור החדש של המפקדים שלא היה שותף לקונספציה ולמחדל יוביל את השיקום והתיקון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן