...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו: "נשיג שוויון בנטל בביטחון, אך לא נקבע יעדים דרך הכפלת שירותי המילואים"

נתניהו מנהל מו"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: חיים צח, לע''מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) לדברי שר הביטחון יואב גלנט בנוגע לחוק הגיוס, ואמר כי הוא בטוח שניתן להגיע להסכמה על שוויון בנטל. "אני לא מסכים עם הכוונה להכפיל את שירותי המילואים", אמר נתניהו. "אנחנו נקבע את הדרכים לקביעת היעדים, ואפשר להשיג הסדר זה הן ברוב בכנסת והן בהסכמה רחבה ככל האפשר. בדמוקרטיה יש הסכמה של הרוב".

נתניהו הוסיף כי הוא מעריך את לימוד התורה ואת התגייסותם של צעירים לארגוני הצלה אזרחיים, אך הדגיש כי "אי אפשר להתעלם מהתחושה הרווחת בציבור על הפער בחלוקת הנטל בביטחון. נקבע יעדים לגיוס לצה"ל ולשירות האזרחי, ונקבע גם דרכים למימוש היעדים הללו, בלי לפלג את העם. ברור שאי אפשר להשיג הסכמה מוחלטת. יודעים איפה יש הסכמה מוחלטת? בצפון קוריאה".

ראש הממשלה התייחס גם לאפשרות של בחירות כלליות, ונתן את הדעת על דבריו של שר הביטחון גלנט שאמר שלא יתמוך בחוק גיוס שיקבל תמיכה חלקית של הקואליציה: "בחירות כלליות עכשיו פירושן שיתוק המדינה והפסקת הלחימה. חצי שנה בה המדינה תהיה משותקת. הלוחמים שלנו גם יהיו משוסעים. בבחירות כלליות יהיו אמוציות, התרסות, זה יהיה ירי קטלני בתוך הנגמש הלאומי שלנו כשאנחנו כל כך קרובים לניצחון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.