...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במשטרה תוקפים את ערוץ 13: "הציגו את האירוע בצורה מעוותת ושיקרית"

משטרה ערוץ 13
אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בעקבות פרסומים בערוץ 13 בנוגע לתאונה בה היה מעורב ראש אגף התנועה – במשטרה מבהירים הערב (חמישי) כי מדובר ב"טענות חסרות בסיס וחמורות שפוגעות בשמו הטוב של הקצין ובני משפחתו".

"הכתב אלי סניור הציג את אירוע התאונה בצורה מעוותת ושיקרית, תוך פגיעה קשה במוניטין של ראש אגף התנועה. טענותיו בנוגע להתנהלותו של הקצין בזירת האירוע הן שקריות לחלוטין, ומנוגדות לחלוטין לעדויות ולראיות בשטח", כתבו במשטרה.

עוד אומרים במשטרה כי הם פועלים כעת לבחינת פרסומים אלו מבחינה משפטית, תוך שיקול הגשת תביעה בגין לשון הרע. "חשוב לציין כי מיד לאחר התאונה נפתח תיק חקירה במשטרה, ותועד כראוי במערכותיה".

אלי סניור. קרדיט: צילום מסך מתוך חדשות רשת 13

עוד כתבו בהודעה שפורסמה כי "בניגוד לטענותיו של סניור, ראש אגף התנועה הזדהה בפני הקצין התורן בשמו ותפקידו, וסירב לקבל טיפול רפואי לאחר שבדק אותו צוות מד"א שהגיע למקום. פרטים אלו תועדו אף הם על ידי המשטרה".

עוד אומרים כי פרטי הרכב המשטרתי הועברו לנהג האזרחי המעורב, ולאחר שאף אחד מהצדדים לא דרש פינוי רפואי, סווגה התאונה כנזק בלבד. חוקר תנועה הוזעק למקום בהתאם לנוהל, וקבע שאין צורך בנוכחותו בזירה.

"בניגוד לטענותיו של סניור, הרכב המשטרתי נגרר למוסך מורשה בהסדר עם משטרת ישראל, ולא לחניון כפי שנטען. סיום הטיפול בזירה, הקצין התורן הסיע את ראש אגף התנועה לביתו בהתאם לבקשתו".

יהודי פלסטיני תעודת זהות
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

טענותיו של סניור בנוגע לכך שבנו של ראש אגף התנועה נהג ברכב וכי הקצין הוברח מהזירה הן שקריות מוחלטות, ומהוות הפצה של מידע כוזב המהווה לשון הרע.

פגיעה באתיקה עיתונאית: "התנהלותו של ערוץ 13 והכתב אלי סניור חורגת מכל אתיקה עיתונאית סבירה" טוענים במשטרה. "הם מנצלים את כוחם התקשורתי כדי לפגוע בקצין בכיר ובמשפחתו, תוך הפצת מידע שקר ופגיעה בשמו הטוב".

"משטרת ישראל מחויבת לחשיפת האמת ולשמירה על שמו הטוב של ארגונה ושל עובדיה", נכתב. "אנו קוראים לערוץ 13 ולכתב אלי סניור להתנצל באופן מיידי על פרסומים אלו, ולהימנע מהפצת מידע כוזב בעתיד".

שוטרת דו"חות מומצאים
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

אז על מה כל המהומה? הדיווח שעורר סערה:

אתמול, דיווח סניור במהדורה המרכזית כי ראש אגף התנועה, ניצב יהודה בן עטר, נסע בשישי האחרון באזור השרון, ואיבד את השליטה על רכבו בשווי 350 אלף ש"ח שקיבל מהמשטרה, עלה על אי תנועה, הוריד עמוד ופגע בעמוד נוסף.

האמנם – עפ"י הדיווח לא נפתחה חקירה בנושא למרות הנזק הרב שנגרם לרכב המשטרתי, שהושבת לחלוטין. "מטעם המשטרה החביאו את הרכב במגרש חניה, ולזירת התאונה לא הגיעו בוחני תנועה", כתבו בערוץ. בנוסף, "למרות שבאירועים מסוג זה מקובל לערוך בדיקת ינשוף, בחשד לשכרות – אך במשטרה ויתרו על ההליך", דווח.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.