חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנהיגי אירופה וארה"ב בהצהרה משותפת: "קוראים לחמאס לקבל את ההסכם"

חמאס הוראה
מחבלי חמאס. קרדיט: Hadi Mohammad. Creative Commons Attribution 4.0

מנהיגי ארצות הברית, ארגנטינה, אוסטריה, ברזיל, בולגריה, קנדה, קולומביה, דנמרק, צרפת, גרמניה, פולין, פורטוגל, רומניה, סרביה, ספרד, תאילנד ובריטניה, יצאו הבוקר (חמישי) בהצהרה משותפת בנוגע למצב בעזה.

"כמנהיגי מדינות המודאגות עמוקות לבני הערובה המוחזקים על ידי חמאס בעזה, כולל רבים מאזרחינו שלנו, אנו תומכים באופן מלא בתזוזה לקראת הפסקת אש ושחרור בני ערובה שכעת על השולחן, וכפי שהתווה הנשיא ביידן ב-31 במאי 2024", אמרו.

הלחימה 7 חודשים
עזה. קרדיט: דובר צה"ל

הם הוסיפו ואמרו כי "אין זמן להפסיד. אנו קוראים לחמאס לסגור את ההסכם הזה שישראל מוכנה להתקדם איתו ולהתחיל בתהליך שחרור אזרחינו".

"אנו מציינים כי הסכם זה יוביל להפסקת אש מיידית ושיקום עזה יחד עם הבטחות ביטחוניות לישראלים ולפלסטינים, והזדמנויות לשלום ארוך טווח מתמשך יותר, ופתרון שתי מדינות".

לסיום, כתבו המנהיגים כי: "ברגע מכריע זה, אנו קוראים למנהיגי ישראל כמו גם לחמאס לעשות את כל הפשרות הסופיות הנדרשות כדי לסגור את העסקה ולהביא הקלה למשפחות החטופים שלנו, כמו גם לאלה משני הצדדים של הסכסוך הנורא הזה, כולל האוכלוסיות האזרחיות. הגיע הזמן שהמלחמה תסתיים והעסקה הזו היא נקודת ההתחלה ההכרחית.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן