...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מודה על הכבוד": כך הגיב איסמעאיל הנייה על חיסול שלושת בניו

הלחימה 7 חודשים
עזה. קרדיט: דובר צה"ל

איסמעאיל הנייה, ראש הזרוע המדינית של ארגון הטרור חמאס, הגיב הערב (רביעי) על חיסול שלושת ילדיו ושלושת נכדיו ע"י כוחות צה"ל, והבהיר כי אין בליבו תחושת צער – אלא שהוא מודה על כך שהם מתו כשהידים.

"בניי נהרגו בדרך לשיחרור ירושלים ומסגד אלאקצא. מודה על הכבוד שילדיי ונכדיי הם שהידים", אמר ראש הזרוע המדינית של חמאס בראיון לרשת אל ג'אזירה.

בול פגיעה: שלושה מילדיו של איסמעיל הנייה חוסלו בעזה

נציין כי תגובתו המפורשת של הנייה היא למעשה אישור ברור לכך שילדיו ונכדיו אכן חוסלו, וכי לא מדובר עוד בדיווחים ברשתות התקשורת.

נזכיר כי מקורות פלסטיניים, שצוטטו על ידי רשת אל-מיאדין הלבנונית המקורבת לאיראן, דיווחו כי בתקיפה נהרגו גם כמה מנכדיו של הנייה. ככל הנראה, הם נהרגו כתוצאה מפגיעה ברכב במחנה הפליטים אל-שאטי בעיר עזה.

בניו של הנייה
ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה. קרדיט: council.gov.ru. Creative Commons Attribution 4.0

אזור זה נמצא תחת שליטה ישראלית מזה מספר חודשים. ישראל נסוגה בשבוע שעבר מכוחותיה בדרום עזה, ועדיין לא פתחה במבצע שהובטח בעיר רפיח, הנחשבת למעוז האחרון של חמאס ברצועה.

הנייה, יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, מתגורר בקטאר, יחד עם חברי הנהגת חמאס. מנהיג חמאס ברצועה הוא יחיא סינוואר, הנחשב למסתתר בדרום עזה, מוקף בבני ערובה ישראלים.

המשלחת לקטאר חוזרת
קטאר. קרדיט: אנספלאש

בשלב זה יותר מתריסר קרובי משפחה נוספים נהרגו, על פי דיווחים, במהלך המלחמה. באוקטובר נהרגו 14 מבני משפחת הנייה, ביניהם אחיו ואחיינו; נכדתו רואא הנייה, וכן נכדו הבכור, ג'מאל, נהרגו על פי דיווחים על ידי צה"ל.

בפברואר דווחו מקורות פלסטיניים כי בנו של הנייה, חאזם הנייה, נהרג גם הוא.

לעדכונים והרחבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.