חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר שנים: המשטרה זימנה את מאי גולן לחקירה – זו הסיבה

מאי גולן. קרדיט: דוברות הכנסת

השרה לשיוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן, קיבלה היום (שני) זימון לחקירה משטרתית בעקבות מעורבתה בתאונת דרכים לפני ארבע שנים.

בעקבות הזימון גולן עלתה למתקפה, כתבה פוסט ובו טענה כי מדובר ברדיפה פוליטית: "4 שנים לאחר סגירת התיק, ואף על פי שהחוק מעניק 45 ימים להגשת ערעור על סגירתו, נכנס כעת מסמך יצחקי לפעולה, תיק מינורי, דילוג על כל נוהל משטרתי וכמובן תחיית המתים של תיק לא קיים".

קרדיט: דני שם טוב, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

"כנראה שאין יותר מעשי פשיעה ברחובות, מצב הלחימה הסתיים, ארגוני הפשע הפכו לארגוני שלום ולכן יש להם במשטרה מספיק כח אדם וזמן פנוי – כדי לזמן לחקירה שרה בממשלת ישראל אודות תאונת דרכים איזוטרית שהתרחשה לפני כל-כך הרבה זמן", הוסיפה.

לסיום, טענה גולן כי "הרדיפה הפוליטית והשימוש הציני במשאבי המשטרה לניגוח פוליטי – לא ירתיעו, לא יעצרו ולא ישתיקו אותי ואת הקהל העצום שאני מייצגת. ממשיכה קדימה".

שוטר חמאס
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

על מה כל המהומה?

על פי דיווח באתר 'וואלה' – בסוף 2022 השרה גולן הייתה מעורבת בתאונת דרכים בת"א לאחר שעל פי החשד היא עברה באור אדום ופגעה ברוכב אופנוע.

"לאחר שבמשך השנים השרה לא נחקרה על ידי המשטרה בעקבות הטענה כי היא מחזיקה בחסינות פרלמנטרית, רוכב האופנוע הגיש ערר למשטרה שלבסוף התקבל ובעקבותיו נפתחה מחדש החקירה", אומרים במשטרה.

שוטרת דו"חות מומצאים
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

עוד טוענים במשטרה כי "השרה זומנה לחקירה באזהרה שתתקיים בימים הקרובים מאחר וניתנו האישורים הרלוונטיים וביניהם גם של היועמ"שית לחקור אותה".

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן